Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@08:20:14 GMT

ترامپ: من طرفدار دلارم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۰۳۵۳

ترامپ: من طرفدار دلارم

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا درمصاحبه با یاهو فایننس گفت که معتقد است در واقع اقدام اخیر چین در ممنوع کردن ارزهای دیجیتال هشداری به آمریکا برای محافظت از ارز خودش است.

به گزارش یاهونیوز، ترامپ بیان کرد، شی جینپینگ، رئیس جمهور چین می‌خواهد ارز دیجیتالی خودش را با هدف مسلط شدن بر بازارهای جهانی و غلبه کردن بر دلار آمریکا به عنوان ارز ارشد در جهان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که آمریکا باید در ضمن حرکتش به جلو "بسیار محتاط" باشد.

ترامپ گفت: من طرفدار بزرگ ارز خودمان هستم و نمی‌خواهم ارزهای دیگر جلو آمده و به دلار آسیب زده یا به طریقی آن را تضعیف کنند. او ادامه داد: در سیستم پولی مبتنی بر دلار، اگر شما شروع به از دست دادن اعتبار کنید، به ناگهان شما این سیستم پولی قدرتمند را از دست می‌دهید. ما باید بسیار درباره آن محتاط باشیم.

این در حالی است که مقامها هشدار می دهند باید ارزهای دیجیتال قانونمند شوند تا از سرمایه گذاران و سیستم مالی آمریکا محافظت شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین نسبت به دوام داشتن ارزهای دیجیتال اظهار تردید کرده است. او اخیرا در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس گفت فکر می‌کند که ارزهای دیجیتال به دلار آمریکا آسیب میزنند و فاجعه‌ای منتظر وقوع هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دونالد ترامپ ارز دیجیتال دلار ارزهای دیجیتال رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت