Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  معاون امور هنری و سینمایی اداره کل با بیان این که امسال خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور اکران فیلم‌های بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره سراسری فیلم کودک و نوجوان را خواهد داشت، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، خراسان شمالی در زمره استان‌هایی قرار گرفت که به صورت فیزیکی، نسبت به اکران فیلم‌ها اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

شهر در دست بچه‌ها در هفته ملی کودک

«ابوالحسن حیدری» ادامه داد: این رویداد ملی در سال جاری، این فرصت را به کودکان و نوجوانان تمامی استان‌ها داده است تا آثار بخش مسابقه این جشنواره را داوری کنند.

او  از این که ۲۹ کودک و نوجوان از خراسان شمالی برای داوری آثار در این دوره از جشنواره ثبت نام کردند، گفت: بر همین اساس، اولویت تماشای آثار با داوران جشنواره است.

او  اضافه کرد: به واسطه شرایط موجود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فیلم‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت در سینمای گلشن بجنورد اکران می‌شود و از این روی تعداد محدودی مخاطب عام کودک و نوجوان آثار را تماشا خواهند کرد.

«حیدری» هم چنین اکران فیلم‌ها را از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ اعلام و خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌ها برای علاقه‌مندان به صورت رایگان است و در واقع این جشنواره فرصتی را برای داوری کودکان و نوجوانان استان‌ها فراهم آورده است.

او افزود: پیرو انتشار فراخوان علاقه‌مندان به مقوله داوری در سایت ثبت نام کردند وپس از تایید فهرست داوران برای استان ارسال شد.

این گزارش حاکی است، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ شعار امسال سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان «سینما، سرزمین خیال» است که براساس برنامه زمان‌بندی، روزی دو نوبت نمایش فیلم تدارک دیده شده و هر فیلم در یک نوبت نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی سی و چهارمین جشنواره کودک و نوجوان اکران فیلم ها خراسان شمالی بخش مسابقه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان