Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری گفت: استان بوشهر قطب کشاورزی و شیلات، نخیلات و صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی و قرار گرفتن در کنار دریا و ۶۰۰ کیلومتر مرز داشتن همه ظرفیت‌هایی است که با این ظرفیت‌ها سخن گفتن از محرومیت و بیکاری غیر قابل تحمل در این استان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری افزود: بررسی‌ها در بوشهر و مشکلاتی که مردم دارند انجام شده و گزارشات واصله از مسائل مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. استان بوشهر قطب کشاورزی و شیلات، نخیلات و صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی و قرار گرفتن در کنار دریا و ۶۰۰ کیلومتر مرز داشتن همه ظرفیت‌هایی است که با این ظرفیت‌ها سخن گفتن از بیکاری در این استان غیر قابل تحمل است.

وی بیان کرد: گام‌هایی برای فعال شدن اقتصاد نخیلات، دریا، کشاورزی و شیلات برای بوشهر در دستور کار است.

رئیسی افزود: برای رفع مشکلات زیربنایی مانند مشکل آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به‌ویژه راه‌آهن که خواسته مهم مردم بوشهر است از کار‌هایی است که باید در این سفر کلید بخورد تا بتواند به رفع مشکلات این استان منجر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی سفر استانی محرومیت زدایی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی

مدیر اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به تمرکز روی زنجیره سبز و آبی (کشاورزی و آبزی‌پروری) گفت:‌بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا پسنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای را روی زنجیره بررسی، تحقق و تفحص را شروع کرده است.

وی با بیان این‌که 2 زنجیره سبز و آبی مورد بررسی و تحقق قرار گرفته است، ادامه داد: در زنجیره سبز یعنی کشاورزی ارکان‌های اصلی از جمله جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرک‌های کشاورزی و ... حضور دارند که تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در زنجیره آبی (آبز‌پروری) نیز شیلات، اتحادیه آبزیان،‌ شهرک‌های کشاورزی،‌ سازمان تحقیقات شیلات و ... حضور دارند.  بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. در بخش زنجیره آبی 800 و در بخش زنجیره سبز 2200 طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود