Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در بوشهر بازدید کرد.

شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا از شرکت‌های وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیش از ۴۰ سال سابقه، در زمینه کشتی سازی و سکوسازی فعالیت دارد.

این شرکت از دهه ۷۰ وارد فاز فراساحل و تامین نیازمندی کشور و انواع سکو‌های گازی و نفتی شده است و در سال‌های گذشته توانست همزمان ۱۰ سکوی پارس جنوبی را با بالاترین کیفیت بسازد و به ارزش ۲ و نیم میلیارد دلار کار را تحویل کارفرما بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت صدرا پارسال نیز یک فروند شناور افراماکس را در کلاس استاندارد‌های جهانی ساخت و تحویل کارفرما داد که هم اکنون عملیاتی شده است.

این شرکت اکنون هم در حال ساخت یک فروند شناور افراماکس دیگر با ظرفیت ۱۱۳ هزار تن است.

با تکمیل ساخت و نصب تجهیزات، این شناور تا پایان امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

قرار است ساخت سکو‌های میدان نفتی رشادت در شرکت صدرای بوشهر عملیاتی می‌شود.

این شرکت برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدرا رئیس جمهور کشتی سازی سکوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، کنستانتینیو چیونگا صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با مسئولین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

چیونگا مشخصاً به تراکتورهای ۴۷ و ۷۵ اسب بخار تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: تراکتورهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی و بخصوص فراتر از تولیدات بسیاری از کشورها پیشرو در این صنعت می‌باشد.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصربفرد دانست و گفت: استفاده از تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه صورت گرفته که بسیاری راضی کننده بوده است.

چیونگا خواستار ایجاد شرکت مشترک برای افزایش و تسهیل مراودات دو کشور در زمینه‌های مورد اشاره شد.

این مقام ارشد در عین حال روابط کنونی دو کشور را بسیار ایده آل و مثمرثمر دانست و اظهار داشت این روابط باید توسعه یابد.

گفتنی است کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور ایران اسلامی و معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدارها و مذاکرات گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6091872

دیگر خبرها

  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک