Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:05:51 GMT

توقف آرژانتین و ادامه روند پیروزی‌های برزیل

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۰۵۱۱

توقف آرژانتین و ادامه روند پیروزی‌های برزیل

دو تیم آرژانتین و برزیل شب گذشته دیدارهایشان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رفابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز دو بازی برگزار شد و آرژانتین در خانه پاراگوئه با تساوی 0-0 متوقف شد اما برزیل توانست در خانه ونزوئلا به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی و یارانش در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های زیادی را نیز روی دروازه حریف خلق کردند اما دفاع همه جانبه تیم میزبان باعث شد که شاگردان لیونل اسکالونی موفق به باز کردن دروازه آنها نشده و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دهند.

 

 

 

آرژانتین در این بازی 69 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، هشت شوت در چارچوب دروازه حریف زد و شش ضربه کرنر نیز به روی دروازه آنها ارسال کرد اما هیچ یک از آنها منجر به باز شدن این دروازه نشد.

 

 

در دیگر دیدار این منطقه نیز برزیل در زمین ونزوئلا به مصاف این تیم رفت. تیم میزبان موفق شد با گل زودهنگام اریک رامیرز در دقیقه 11 از حریف پیش بیفتد. شاگردان تیته در طول بازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این گل خورده را جبران کنند اما به در بسته خوردند.

 

 

در نهایت پس از گذشت یک ساعت از برتری ونزوئلا در این بازی بود که مارکینیوش موفق شد روی پاس رافینیا دروازه حریف را باز کرده و بازی را به تساوی 1-1 بکشاند. این گل شرایط را برای برزیل بهبود بخشید و 14 دقیقه بعد روی پنالتی که داور به سود آنها اعلام کرده بود گابریل باربوسا موفق شد دروازه حریف را باز کرده و برزیل را پیش بیاندازد.

 

 

در نهایت آنتونی موفق شد در دقیقه 95 و باز هم روی پاس رافینیا گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا برزیل بازگشتی قدرتمندانه به این بازی داشته باشد و از ثبت اولین شکستش در مقابل ونزوئلا فرار کند.

 

شاگردان تیته با این نتیجه موفق شدند روند پیروزی‌های خود در این مسابقات را ادامه داده و با 9 پیروزی از 9 بازی و کسب 27 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند. آرژانتین نیز با 19 امتیاز از 9 بازی در رده دوم گروه آمریکای جنوبی جای دارد.

آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.


دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن