Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بوشهر اظهار داشت: از مرجع قضائی انتظار داریم که هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های اموال تملیکی اقدام کنند.

رئیس جمهور افزود: گذشت زمان باعث خسارت می‌شود. این زمان هم برای دولت و هم برای صاحب مال باعث خسارت است، در صورتی که قرار باشد که این اموال مسترد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تصریح کرد: نباید به گونه‌ای عمل شود که گذشت زمان از ارزش این کالاها بکاهد. دادستان باید پرونده‌های مرجع قضائی و تعزیرات را تعیین تکلیف کنند.

وی ادامه داد: مشکل اموال تملیکی را مشکلی ساختاری دانست و خاطرنشان کرد: امروز هم مشکل حل شود بار دیگر شاهد تکرار این مشکلات هستیم. باید مشکلات به صورت ساختاری حل شود.

رئیسی با اشاره به اینکه انبارهای متعددی در نقاط مختلف کشور وجود دارد که تصویر مناسبی ندارند، تاکید کرد: ساختار سازمان اموال تملیکی باید به صورت عمیق اصلاح شود.

وی بیان کرد: طی سه ماه آینده بازنگری در ساختار اموال تملیکی و تعیین تکلیف اموال موجود در این انبارها انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله رئیسی بوشهر اموال تملیکی اموال تملیکی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس

یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد