Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروه رنار در 21 بازی که هدایت تیم ملی عربستان را به عهده داشته به 14 پیروزی رسیده است

هروه رنار عملکرد فوق العاده ای در عربستان داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، سرمربی سابق تیم ملی مراکش که پس از جام جهانی گذشته همزمان با حضور ویلموتس در ایران، هدایت عربستان را بر عهده گرفت در این مدت در 21 بازی سبزپوشان را هدایت کرده و عملکرد موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروه رنار فرانسوی با کسب 14 پیروزی در 21 بازی و رکورد 66 درصد پیروزی، تنها سه شکست و چهار تساوی را از خودش به جای گذاشته است و یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال عربستان محسوب می‌شود.

همچنین تیم ملی عربستان از زمان حضور این مربی تا کنون از جایگاه 68 جدول فیفا به مکان 56 رسیده و 12 پله صعود داشته است.

سه پیروزی پیاپی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیز بهترین شروع تاریخ فوتبال عربستان در این مرحله به شمار می‌رود در حالی که این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در سه بازی ابتدایی هفت امتیاز به دست آورده بود.

رنار که در بیست‌ویکمین بازی خود به یک پیروزی ارزشمند برابر تیم ملی ژاپن دست یافت، روز سه‌شنبه در مسابقه شماره 22 روی نیمکت تیم ملی عربستان مقابل چین قرار می‌گیرد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هروه رنار جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟