Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بلژیک به عنوان صدرنشین رنکینگ فیفا، موفق به راهیابی تا فینال لیگ ملت های اروپا نشد.

تیم ملی بلژیک شب گذشته مقابل فرانسه در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، بازی 2-0 برده را در دقیقه '90 با شکست 3-2 عوض کرد و راهی دیدار رده بندی مقابل ایتالیا شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک در خصوص یک شب ناامید کننده دیگر گفت:

این احساس مسئولیتی است که نسبت به هواداران خود داریم و این نسل با از خود گذشتگی می خواهد عناوین قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم کمی بیش از حد احساسی عمل کردیم. شاید کمی بیش از حد به فکر فینال  و صعود از این مرحله بودیم. کاری که باید را انجام ندادیم و اجازه بازگشت را به فرانسه دادیم. حالا باید مطمئن شویم که چیزهایی از این مسابقه یاد می گیریم  بلند می شویم. ما اذیت شدیم، اما 12 ماه بعد تورنمنت بزرگی در پیش داریم. این فرصت خوبی برای ماست تا ظرفیت و مقاومت خود را نشان دهیم.

تعویض ادن هازارد

هنوز نمی دانیم مشکل هازارد چیست. باید تا ساعات آینده صبر کنیم تا ببینیم که چه مشکلی دارد.

هازارد در جریان نیمه اول بازی احساس ناراحتی کرد. او روز جمعه تحت آزمایش های بیشتری قرار خواهد گرفت تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول