Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@12:00:18 GMT

چهره شیطانی سیاوش خیرابی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۱۱۸۹

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام سیاوش خیرابی است. سیاوش خیرابی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سیاوش خیرابی را ملاحظه می‌کنید.

 زندگی شخصی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی گرچه متولد تهران است اما اصالتا تبریزی است و دو برادر به نام های آرش و اورنگ دارد که هر دو در زمینه عکاسی فعالیت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش خیرابی در کنار پدر و مادرش+عکس

 

شیطنت در کودکی

درکودکی خیلی شیطون بودم درس خوان نبودم ولی درسال اول دانشگاه قبول شدم، فارغ التحصیل رشته نرم افزار در مقطع کارشناسی است و می گوید اگر بازیگر نمیشد حتما خوانندگی را در پیش می گرفت.

سیاوش خیرابی و برادرش در زمان کودکی + عکس شغل دوم

او نیز همچون دیگر همکاران خود چندسالیست فست فودی بنام کنجد را افتتاح کرده که مدیرت آن توسط دو برادرش می باشد، خودش نیز اغلب اوقات آنجا حضور دارد

کافه رستوران‌های سلبریتی‌ها از فودکورت علی دایی تا رستوران شهاب حسینی+عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سیاوش خیرابی عکس سیاوش خیرابی سیاوش خیرابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)