Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ربیعی از آخرین شرایط آمادگی تیمش می گوید

محمد ربیعی می گوید بازی های مس رفسنجان در 5 هفته ابتدایی دشوار است.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی درباره اردوی تیم فوتبال مس رفسنجان در کشور ترکیه به تسنیم گفت:

این اردو برای آمادگی فیزیکی بازیکنان بود و دیدارهای تدارکاتی خوبی پشت سر گذاشتیم. در تهران هم بازی‌های دوستانه‌ای خواهیم داشت و خودمان را برای لیگ برتر آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در ترکیه، در اوج فشار بدنی و مطابق با شرایط مسابقات بودند و از این اردو رضایت دارم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد انتقادات نسبت به جذب فایز الرشیدی و زهیر سلیمان از کشور عمان خاطرنشان کرد:

محدودیت در انتخاب سهمیه‌های لیگ برتری و خارجی، کیفیت بازیکنان و قیمت آنها، سه عاملی بود که در جذب بازیکنان در نظر داشتیم و عامل دوم و سوم به یکدیگر مرتبط هستند. دروازه‌بانان داخلی رقم‌های بسیار بالایی پیشنهاد کردند و تقریباً با نیمی از مبلغ پیشنهادی آنها، فایز الرشیدی را جذب کردیم. او حدود 44 بازی ملی دارد و زهیر سلیمان هم به ما اضافه شد.

ربیعی با بیان اینکه موضوع کیفیت بازیکنان در میان است، گفت:

دیدارهای تیم ملی عمان مقابل ژاپن، عربستان و قطر را بررسی کردیم و از مربیان عمانی درباره این دو بازیکن استعلام گرفتیم. پس از بررسی شرایط بازیکنان مختلف، احساس کردم آنها می‌توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد اینکه گفته شد بازیکنان عمانی نمی‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند، بیان کرد: 

ما این مسئله را در ورزش حرفه‌ای ملاک قرار نمی‌دهیم. شاید فوتبال ما هم نتواند به کشورهای برجسته‌ای چون پرتغال و هلند کمک کند، اما بازیکنان ما در این کشورها بازی می‌کنند و می‌درخشند. برخی بازیکنان باکیفیت در سطح بالای فوتبال جهان بازی می‌کنند، اما از کشورهایی معرفی می‌شوند که فوتبال ضعیفی دارند. من چند بازیکن عراقی را هم دیدم که آنها قیمت بالاتری داشتند.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به جوانگرایی انجام شده در تیمش عنوان کرد:

ما میانگین سنی تیم را نسبت به فصل گذشته، 2.5 تا سه سال کاهش دادیم و اکنون چهار جای خالی برای سهمیه بزرگسال داریم. با این حال بازیکنان رده زیر 21 و زیر 23 سال تیم را افزایش می‌دهیم. با وجود جذب بازیکن عمانی تلاش کردیم مسیر پیشرفت را برای بازیکنان جوان مهیا کنیم. مس پنج نماینده در اردوی تیم امید دارد که دو نفر از آنها برای اولین بار دعوت شده‌اند. تیم ما نسبتاً بسته شده است و اگر نیازی ببینیم، یک بازیکن دیگر به خدمت می‌گیریم.

ربیعی درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال و برنامه دیدارهای نارنجی‌پوشان اظهار داشت:

در طول فصل باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. با این حال در پنج هفته نخست به مصاف سه نماینده ایران در آسیا می‌رویم و با سپاهان، فولاد و پرسپولیس بازی خواهیم داشت. در این هفته‌ها با پدیده و آلومینیوم اراک هم روبه‌رو می‌شویم که تیم‌های خوبی هستند. فرقی نمی‌کند کدام هفته با چه تیمی بازی کنیم، اما برنامه دیدارهای ما در پنج هفته نخست اینگونه است.

وی درباره عدم آمادگی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به دلیل ناآمادگی چمن طبیعی این ورزشگاه تصریح کرد:

این موضوع بزرگترین دغدغه ما و نگرانی من است. اگر نتوانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم، ضربه مهلکی می‌خوریم و حق طبیعی تیم مس و مردم رفسنجان است که در شهر خودشان از رقبا میزبانی کنند. امیدوارم این مشکل برطرف شود و تمام تلاش مدیران باشگاه مس برای میزبانی در رفسنجان است. در حال انجام کارهای مربوط به ورزشگاه میزبان بازی‌ها هستیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد معیار قرار گرفتن دیدارهای رودررو برای تیم‌هایی که امتیاز برابر دارند، خاطرنشان کرد:

سال‌های گذشته، جایگاه تیم‌های با امتیاز برابر بر اساس تفاضل گل مشخص می‌شد و حالا باید ببینیم شرایط جدید چگونه خواهد بود. اکنون نمی‌توان پاسخی درست به این موضوع داد و استدلال صحیحی در این باره ارائه کرد. ما چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ایم و باید وارد مسابقات شویم تا در این باره قضاوت کنیم.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟

ذوب آهن اصفهان با محمد ربیعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند.

شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.

استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند.

ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی تیم های استقلال و ذوب آهن (عکس) استقلال 2 - 0 ذوب آهن/ عبور از مرحله اول!

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!