Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات، رسانه‌های معتبر ورزشی در سراسر جهان به تمجید از تیمِ اسکوچیچ و گلزنی مهدی طارمی پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (پنج‌شنبه) در سومین دیدار خود از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا موفق شد در ورزشگاه زعبیل برابر میزبان خود تیم ملی امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب سومین برد متوالی خود ۹ امتیازی شوند و به تنهایی در صدر جدول گروه A بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تیم ایران را در این بازی مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ روی پاس دیدنی سردار آزمون وارد دروازه میزبان کرد و همین نمایش درخشان مهاجم ایران پورتو کافی بود تا AFC به تمجید از وی بپردازد و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از طارمی به عناون «قهرمان ایران» یاد کرد.

علاوه بر این، پیروزی ملی‌پوشان ایران در دیگر رسانه‌های معتبر ورزشی در سراسر جهان بازتاب ویژه‌ای داشت.

صفحه توئیتری مسابقات جام جهانی در سایت فیفا نوشت: ایران به سومین پیروزی خود در سه بازی گذشته گروه A رسید و در هفت تقابل قبلی خود با امارات در مقدماتی جام جهانی شکست‌ناپذیر است.

فرانس ۲۴ نیز از پیروزی تیم ملی ایران تمجید کرد و نوشت که این تیم به ۳ برد از ۳ بازی دست یافته و هنوز امتیازی از دست نداده است. این رسانه فرانسوی از گل ارزشمند مهدی طارمی در این مسابقه نوشت تا ۹ امتیازی شود و دوباره در صدرجدول قرار گیرد.

رکورد پرتغال نیز از گلزنی مهدی طارمی نوشت: بازیکن پورتو به ایران پیروزی را هدیه داد، ولی از یک کارت زرد فرار کرد تا بازی تیم ملی کره جنوبی را از دست ندهد.

سایت آمریکایی ESPN با عبارت «ایران روی نوار خوشبختی می‌راند مثل تمام تیم‌های بزرگ» به تمجید از درخشش مهدی طارمی پرداخت و نوشت: ایران انتظار داشت که آزمون سختی مقابل امارات داشته باشد. همین اتفاق هم افتاد، ولی ایران توانست به سومین برد خود دست یابد و با ۹ امتیاز دوباره صدرنشین شود. بازی ایران و امارات البته در یک صحنه کاملاً تغییر کرد وقتی که شجاع خلیل زاده قرار بود از بازی اخراج شود، ولی داور با کمک ویدیوچک آفساید علی مبخوت را گرفت تا امارات با این اتفاق جریمه شود. پس از آن مهدی طارمی از فرصتی که برایش مهیا شد توانست گل برتری ایران را به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شود. ایران البته یک موقعیت گل در انتهای بازی بدست آورد که سردار آزمون آن پنالتی را خراب کرد.

سایت آبولا نیز از درخشش ۲ بازیکن ایرانی حاضر در لیگ پرتغال پرده برداشت. آبولا از گلزنی مهدی طارمی، بازیکن پورتو نوشت و از کلین شیت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم بواویشتا صحبت کرد.

سایت Firstpost از کشور هند نیز به درخشش تیم ملی کشورمان پرداخت و از گلزنی با اهمیت مهدی طارمی صحبت کرد. این رسانه از ابقای صدرنشین تیمِ اسکوچیچ در گروه اول انتخابی جام جهانی در آسیا نوشت.

سایت اسپانیایی abc نیز گلزنی مهدی طارمی را به تیتر اصلی مسابقات در آسیا تبدیل کرد و از گلزنی ستاره بزرگ کشورمان و باشگاه پورتو نوشت.

سایت gulf today که برای کشور‌های حوزه خلیج فارس است، از درخشش تیم ملی کشورمان و عدم شکست ناپذیری تیم اسکوچیچ صحبت و به درخشش طارمی اقرار کرد.

سایت Rtl هلند نیز به باخت تیم ملی امارات با هدایت «برن فان مارویک» هلندی اشاره کرد و از هنرنمایی علیرضا جهانبخش در این بازی نوشت. کاپیتان تیم ملی کشورمان که در تیم فوتبال فاینورد هلند توپ می‌زند مورد تمجید rtl قرار گرفت و این رسانه نوشت: جهانبخش نقشی کلیدی و اساسی در تیم ملی ایران ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: زمان بازگشت تیم ملی به تهران مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مهدی طارمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مهدی طارمی گلزنی مهدی طارمی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس

جان سینا 47 ساله شد.

نه تنها او را نمی‌توانید ببینید، بلکه هرگز کسی مثل او را هم نخواهید دید.

طرفداری | رسانه Sportskeeda به مناسبت تولد جان سینا 2 طرح جذاب از این بازیگر - کشتی گیر پست کرد. یکی از این تصاویر مربوط به دستاوردها و افتخارات او در WWE بوده و تصویر دیگر، عکس‌هایی از جان سینا را از ابتدای حضورش در WWE تا به امروز در کنار هم نشان می‌دهد.

16 قهرمانی جهان، 5 قهرمانی ایالات متحده، 4 قهرمانی تگ تیم، 2 بار پیروزی در بازی رویال رامبل و 1 مرتبه پیروزی در بازی MITB
آیا جان سینا روزی با تکمیل تنها جای خالی در ویترین افتخارات خود یعنی کمربند بین قاره‌‌ای، قهرمان گرنداسلم خواهد شد؟

 

جان سینا، پرافتخارترین کشتی گیر WWE در کنار ریک فلیر با 16 عنوان قهرمانی جهان

زمانی که بحث بهترین سوپراستار در تاریخ کشتی کچ مطرح باشد، نام جان سینا همواره به عنوان یکی از نامزدهای اصلی این عنوان مطرح می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی