Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:43:58 GMT

رئیس جمهوری از موزه شهید رئسعلی دلواری بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۱۵۳۰

رئیس جمهوری از موزه شهید رئسعلی دلواری بازدید کرد

به گزارش ایرنا، موزه شهید رئیسعلی دلواری در خانه این سردار مبارزه با استعمار انگلیس در بندر دلوار در استان بوشهر قرار دارد.

یکی از بخش‌های جذاب این موزه اتاق ورودی مربوط به جلسات شهید رییسعلی دلواری با علما و همرزمانش بوده که به منظور امنیت بیشتر و زیباسازی، نسبت به ساخت و نصب حریم شیشه‌ای مناسب مورد بازسازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۷۰ رهبر معظم انقلاب در سفر به استان بوشهر بازدیدی از شهر دلوار داشتند که در این بازدید با تبدیل منزل شهید رئیسعلی دلواری به موزه و بازسازی آن موافقت کردند.

رئیس‌علی دلواری در سال ۱۲۶۱ خورشیدی برابر با ۱۸۸۲ میلادی (۱۲۹۹ قمری) در روستای دلوار از توابع تنگستان متولد شد. دلوار امروزه شهری در شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر است.

رئیس‌علی دلواری آزادی‌ خواه مشروطه‌ طلب و رهبر قیام جنوب در تنگستان و بوشهر علیه نیروهای استعمار پیر انگلیس در دوره جنگ جهانی اول بود،
در ایران با مصوبه شورای عالی انقلاب ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری از سال ۸۹ به نام «روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس» نام‌گذاری شده‌ است.

 رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

همچنین دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله شهید محلاتی بوشهر، دیدار با کشاورزان اهرم تنگستاناز جمله برنامه هایی بود که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داد.

برچسب‌ها بوشهر رئیسعلی دلواری سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم پروندهٔ خبری بوشهر، مقصد ششمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر رئیسعلی دلواری سفر استانی بوشهر رئیسعلی دلواری سفر استانی دولت سیزدهم رئیسعلی دلواری استان بوشهر رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس

هرمزگان-جام جم انلاین-کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید مدافع حرم رضا زارعی امروز با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع شامل ایستگاه پرستاری، دندانپزشکی کودکان و هفت واحد دندانپزشکی، داروخانه، اتاق استریل و احیاء است.


حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی افزود: برای این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه حدود ۸ میلیارد تومان با کمک خیران هزینه شده است.


وی گفت: عموم مردم هم می‌توانند از خدمات این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید قدس، رضا زارعی هم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند