Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند برای پنجمین بازی متوالی دروازه تیم ملی را بسته نگه داشت.

به گزارش پارس فوتبال، بیش از ۴ ماه از آخرین باری که دروازه علیرضا بیرانوند در تیم ملی باز شده می گذرد و او در تمام بازی های ملی ۴ ماه اخیر توانسته کلین شیت کند. آخرین تیمی که توانست دروازه بیرانوند را باز کند، تیم ملی هنگ کنگ بود که بر روی غفلت خط دفاعی در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد و درنهایت نیز با نتیجه سه بر یک از تیم ملی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بازی که روز ۱۳ خرداد امسال برگزار شد، تیم ملی به ترتیب مقابل تیم های ملی بحرین، کامبوج، عراق، سوریه، عراق و امارات به میدان رفته که بیرانوند فقط در بازی برابر کامبوج در ترکیب تیم ملی حضور نداشت ولی در ۵ بازی دیگری که به میدان رفت، ۵ کلین شیت را به نام خود ثبت کرد. در واقع علیرضا بیرانوند در ۵ بازی آخرش برای تیم ملی، هیچ گلی دریافت نکرده است.

حالا باید دید این وضعیت در بازی بعدی مقابل کره جنوبی هم ادامه داشته و هیولا می تواند در بازی با کره هم کلین شیت کند یا نه.

کلین شیت های بیرانوند در ۵ بازی اخیر تیم ملی:

ایران ۳ – ۰ بحرین
ایران ۱ – ۰ عراق
ایران ۱ – ۰ سوریه
ایران ۳ – ۰ عراق
ایران ۱ – ۰ امارات

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی علیرضا بیرانوند تیم ملی تیم ملی بحرین علیرضا بیرانوند کلین شیت های بیرانوند کلین شیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان