Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به از سرگیری مذاکرات برجام در سریع‌ترین زمان ممکن ابراز امیدواری کرد ولی در عین حال گفت که این امر، قابل پیش‌بینی نیست.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به از سرگیری مذاکرات برجام در سریع‌ترین زمان ممکن ابراز امیدواری کرد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ارتباط احتمالی میان نشست پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی در سال ۲۰۲۲ میلادی و ضرب‌الاجل به نتیجه رسیدن مذاکرات برجامی، گفت که ارتباطی میان این دو رویداد وجود ندارد و هدف از رایزنی‌های فعال میان کشورهای عضو برجام، تحقق اجرای کامل این توافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاخارووا افزود که به اعتقاد مسکو، کوتاه‌ترین راه ممکن برای احیای برجام، پایبندی کامل به توافق اولیه، بدون افزودن موارد دیگر و قائل شدن هرگونه استثناء است.

وی همچنین گفت که نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که آیا احیای برجام در آینده نزدیک محقق می‌شود یا خیر این اتفاق باید رخ دهد و امیدواریم این امر زودتر اتفاق بیفتد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ایران و روسیه روسیه برجام ماریا زاخارووا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم

وزیر جنگ اسرائیل از احتمال وقوع قریب الوقوع حمله به رفح خبر داد.

به گزارش شفقنا؛ گاردین نوشت: یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل گفته است که با توجه به بی‌علاقگی حماس به یک توافق، اقدام نظامی در رفح در جنوب غزه ممکن است به زودی رخ دهد.

گالانت گفت: ما به آنها مهلت دادیم و می‌خواستیم به موقعیتی برسیم که در سریع‌ترین زمان ممکن و با تأخیر در فعالیت‌های عملیاتی، گروگان‌ها را آزاد کنیم – زیرا گروگان‌ها در شرایط سختی هستند و ما نیاز داریم آنها را آزاد کنیم. تمام تلاش خود را برای آزادی آنها انجام دهیم.

وی افزود: «ما نشانه‌های نگران‌کننده را می‌شناسیم که حماس در واقع قصد ندارد از هیچ توافقی با ما پیروی کند. این به معنای اقدام در رفح و کل نوار غزه در آینده نزدیک است.»

جامعه بین المللی به اسرائیل نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داده است که به حدود ۱.۵ میلیون فلسطینی آواره در جنگ هفت ماهه پناه داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا/ قیمت طلا ممکن است از این عدد فراتر رود
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • آیا « راه حل دو کشوری » میان فلسطین و اسرائیل ممکن است؟/ چالش های پیش روی کشور مستقل فلسطین چیست؟
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!