Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه نمی توان زمانی قطعی برای آغاز آموزش حضوری اعلام کرد، گفت: بنای ما این است دانشجویان این ترم آموزش مجازی داشته باشند، به همین جهت لیست دانشجویان برای دریافت اینترنت رایگان به وزارت ارتباطات ارسال شده است.

علی خاکی صدیق ضمن بیان این مطلب از ارسال لیست دانشجویان و اساتید برای دریافت اینترنت رایگان به وزارت ارتباطات خبر داد و اظهار کرد: وزارت علوم بنا را بر این گذاشته است که ترم جاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیز مجازی برگزار شود به همین جهت دانشجویان تا پایان ترم می توانند از اینترنت رایگان برای آموزش مجازی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما طی سه ترم گذشته نیز اینترنت رایگان برای دانشگاهیان داشتیم که امیدواریم برای ترم پیش رو نیز این امر بطور کامل و برای همه دانشجویان به راحتی محقق شود.

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه نمی‌توان زمانی قطعی برای آموزش حضوری اعلام کرد، خاطر نشان کرد: اگر چه واکسیناسیون دانشجویان به صورت گسترده آغاز شده است و روند واکسیناسیون با سرعت خوبی در کشور پیش می‌رود. اما در مناطق و دانشگاه‌های مختلف، سرعت واکسیناسیون متفاوت است و اکنون آمار دقیقی نداریم که بخواهم آمار واکسینه شده ها را اعلام کنیم؛ چون این کار زیر نظر وزارت بهداشت انجام می‌شود و ما فقط اسامی و کد ملی دانشجویان را ارسال کرده‌ایم.

 خاکی صدیق تاکید کرد: امیدواریم روند واکسیناسیون مهر یا آبان به پایان برسد، اما نمی توانیم زمانی قطعی برای آموزش حضوری اعلام کنیم و بنای ما برای ترم جاری فعلا آموزش مجازی خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت علوم اظهار کرد: همزمان با تسریع روند واکسیناسیون دانشجویان، دانشگاه‌ها براساس امکانات زیرساختی مثل خوابگاه‌ها و مسائل رفاهی، برنامه ریزی کرده‌اند که به تدریج آموزش حضوری را شروع کنند. این امر ممکن است در دانشگاهی برای دانشجویان کارشناسی ارشد اواسط یا اواخر همین ترم محقق شود و در دانشگاهی موکول شود به ترم بهمن ماه و از ترم دوم آموزش حضوری شروع شود.

پربیننده ترین تجمع معلمان بنـدرعباس برای طرح رتبه‌ بندی تردد وسایل نقلیه در محور چالوس ممنوع شد چگونه هر مدرسه بازگشایی می‌ شود؟ محرومیت برای بوشهر غیرقابل تحمل است / برای حل مشکلات باید در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گام های موثری برداشت تداوم بارش باران و وزش باد در نیمی از استان‌ ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری اینترنت رایگان آموزش حضوری وزارت علوم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.
در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق، اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.
وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.
معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

کد خبر 848967 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان