Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاپورتا امیدوار است بارسلونا به زودی قرارداد استعدادهای جوان خود را تمدید کند

چند روز پس از صحبت های فران ریورتر، مدیر ورزشی بارسلونا درباره وضعیت مالی کنونی این باشگاه و فجایع مدیریت قبلی، این بار خوان لاپورتا رییس بارسلونا درباره شرایط این روزهای این باشگاه صحبت کرد.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا در مصاحبه با RAC1 در خصوص مسائلی چون وضعیت مالی، جدایی لیونل مسی، ادامه همکاری با رونالد کومان و تمدید قرارداد با بازیکنان جوان به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع مالی بارسلونا:

همان طور که مدیر ورزشی باشگاه گفت، مدیریت قبلی لحظه ای تصمیم می گرفت و در حالی خرید می کرد که پولی نداشت. این یعنی مدیریت فاجعه بار. برای شکایت کردن، تحقیقات را شروع کرده ایم و در حال کار روی آن هستیم. فعلا عجله ای نداریم زیرا باید اطلاعات مان تکمیل شود. انتظار وضعیت بدی را داشتم اما وضعیت ما خیلی بدتر از چیزی بود که تصورش را می کردم. با بارتومئو هیچ صحبتی نداشته ام. اصلا یادم نمی آید که چند وقت پیش با او یا عضوی از هیئت مدیره قبلی صحبت کرده ام. بازگشت بارسلونا؟ مدیریت اجرایی باشگاه در اختیار دستان مطمئن فران ریورتر است اما لزوما خیلی سریع به سود دهی نمی رسیم. هدف ما کاهش بدهی هاست. باید با تهیه درآمدهای جدید، بدهی ها را صفر کنیم و سپس برای جذب ستارگان وارد عمل شویم.  

داستان های جذب نیمار: 

جذب نیمار؟ ما از تمام ابعاد ماجرا خبر نداشتیم و برای جذب نیمار تلاش کردیم اما متوجه شدیم که نیمار می خواهد با باشگاهش ادامه دهد و تمدید می کند. ناامید نشدم زیرا فوتبال همین است. نیمار می توانست درآمد زیادی برای بارسلونا ایجاد کند چرا که یک بازیکن بزرگ است. با این حال از نظر کاهش بدهی ها، جذب نکردن نیمار، تصمیم خوبی بود.  

قرارداد CVC: 

CVC؟ بارسلونا بدون مطالعه لازم نمی توانست چنین چیزی را بپذیرد. این قرارداد ممکن است برای تیم های زیادی در لالیگا خوب باشد اما ما بدهی بیشتری نمی خواهیم. اگر در فرمول های این قرارداد بازبینی شود، شاید آن را دوباره بررسی کنیم. هیچ کس از جمله رئال مادرید نمی تواند برای ما شرط بگذارد بلکه ما خودمان تصمیم می گیریم. اگر این پول برایمان بدهی به بار بیاورد، آن را نمی خواهیم.  

جدایی لیونل مسی: 

 جدایی مسی؟ بارسلونا بالاتر از هر بازیکنی است. در آن زمان حاشیه امنیت لازم برای این سرمایه گذاری را نداشتیم و هزینه برای مسی می توانست باشگاه را در معرض خطر قرار دهد. جدایی مسی را عصبانی نکرد بلکه ممنون او هستم. وقتی دیدیم که نمی توانیم ادامه دهیم، هر دو طرف ناامید شدیم. می دانیم که مسی برای ماندن در بارسلونا تمایل زیادی داشت اما از طرفی پیشنهادات دیگری هم داشت و این به او فشار وارد می کرد. همه شواهد حاکی از آن است که مسی از قبل، از پاری سن ژرمن پیشنهاد داشت و همه می دانستند این پیشنهاد چه اندازه خوب است. من هرگز به عقب نشینی فکر نمی کنم و می خواهم بهترین کار را برای باشگاه انجام دهم. هیچ کس نمی تواند این نهاد را در معرض خطر قرار دهد. من امیدوار بودم مسی در آخرین لحظه به ما اعلام کند حاضر است مجانی برای بارسلونا بازی کند اما خودتان از بازیکنی در چنین سطح نمی توانید چنین درخواستی داشته باشید. امیدوار بودم مسی برای بارسلونا مجانی بازی کند چون او را می شناسم، او در زمان من به تیم اصلی آمد، به خانواده اش خیلی کمک کردیم و از طرفی می دانست اگر وضعیت اقتصادی باشگاه را درست کنیم، دیگر بدهی نخواهیم داشت. 

آینده کومان در بارسلونا: 

 تصمیم بر این شد که کومان بماند و ادامه دهد. وقتی اوضاع مطابق میل مان پیش نرفت، همه در باشگاه از جمله خود کومان، دلسرد شدند. پس از مشورت با تمام کسانی که به آن ها اعتماد دارم، به این نتیجه می رسم که باید او را مثل فرانک رایکارد ببینم. کومان مثل سپر باشگاه ماست. او بارسلونا را دوست دارد و اسطوره باشگاه است. کومان تصمیم گرفته در سخت ترین روزهای بارسلونا، همراه تیم باشد. از کومان پرسیدم آیا به تیم اعتماد داری که او گفت باید مصدومان تیم برگردند و می خواست به هر قیمتی که شده، به کارش ادامه دهد تا نشان دهد این تیم رقابتی است. تیم کم گل می زند چون کومان، آگوئرو و دمبله را از اول فصل نداشته است. منصفانه بود تا به کومان فرصت دهیم. او قرارداد دارد و باید به آن احترام گذاشت. از حفظ کومان راضی هستم. 

احتمال حضور ژاوی در بارسلونا:

 با ژاوی معمولا صحبت می کنم چون دوست هستیم. با پپ هم صحبت می کنم اما سرمربی تیم ما کومان است. افتخار می کنیم او را در تیم مان داریم. باید به او حاشیه امنیت بدهیم تا شرایط ورزشی تیم را عوض کند. من هرگز از اخراج کومان حرف نزده ام و به نظرم او شایسته اعتماد است. با حفظ کومان، بهترین تصمیم ممکن را گرفتیم. یوردی کرایوف به من توصیه کرد که کومان می تواند اوضاع فنی باشگاه را مدیریت کند. 

تمدید قرارداد با جوانان: 

 قصد ما تمدید قرارداد جوانانی است که در اختیار داریم و می خواهیم قرارداد همه جوانان از جمله گاوی را تمدید کنیم. فرایند تمدید آن ها هم خوب پیش می رود. امیدوارم هفته آینده درباره تمدید قرارداد پدری، خبرهای خوبی به شما بدهم. مذاکرات با پدری خیلی خوب پیش می رود و وضعیت مذاکرات با فاتی هم خوب است. سرجی روبرتو؟ او باید دستمزدش را کاهش دهد. هنوز توافق نکرده ایم چون اختلافاتی وجود دارد. 

پرداخت پول به خبرنگاران از سوی مدیریت قبلی بارسلونا: 

 پرداخت پول به خبرنگاران؟ من فقط می خواهم آن ها به افراد خلافکار پولی پرداخت نکرده باشند. پرداخت پول به خبرنگاران شفاف انجام شده چرا که فاکتورهایی قانونی وجود دارد که نشان می دهد پرداخت این پول ها به خبرنگاران به صورت تمیز و قانونی انجام شده است. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد برای بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!