Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@16:45:59 GMT

آرسنال دنبال سردار

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۲۳۴۶

رسانه‌های اروپایی گزارش دادند که باشگاه آرسنال قصد دارد برای جانشینی مهاجم خود، سردار آزمون را به لندن آورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رسانه «team talk» و سان انگلیس گزارش دادند که باشگاه آرسنال قصد دارد برای خرید سردار آزمون در تابستان آینده اقدام کند.
رسانه‌های انگلیسی عنوان کردند که آرسنال می‌خواهد در پنجره تابستانی «الکساندر لاکازت» را به تیم‌های دیگر اروپایی واگذار کند و برای جانشینی او دل به «مسی ایرانی» بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجله فرانسوی Onze Mondial نوشت که باشگاه آرسنال برای جانشینی لاکازت سعی دارد، سردار آزمون را به خدمت گیرد.
آزمون در تابستان کنونی از سوی باشگاه رم زیر نظر گرفته شده بود ولی باز هم در این فصل در زنیت توپ می‌زند. برچسب ها: سردار آزمون ، آرسنال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار آزمون آرسنال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا

دایهاتسو تویوتا قصد دارد توسعه خودروهای خود را در سال جاری از سر گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس این خودروساز ژاپنی به خبرنگاران گفت دایهاتسو، شرکت تابعه تویوتا قصد دارد بعد از رسوایی در تخلف در بررسی‌های ایمنی خودروها توسعه خودروها را از سر بگیرد و افزود که فرصت‌هایی را در آمریکای جنوبی و آفریقا دید.

دایهاتسو سال گذشته اعلام کرد که آزمایش‌های ایمنی را برای حدود ۸۸ هزار خودروی کوچک تقلب کرده است که اکثر آنها با نام تجاری تویوتا فروخته می‌شوند و این رسوایی برای بزرگترین خودروساز ژاپن خطری برای شهرت ایجاد کرده است.

رئیس جدید این شرکت، ماساهیرو اینوئه از تویوتا اعزام شد تا دایهاتسو را تغییر دهد و آن را در مسیر رشد قرار دهد. از سرگیری توسعه خودروهای جدید یک نقطه عطف مهم خواهد بود و اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار انجام دادیم و قصد داریم تا پایان سال به جلو حرکت کنیم.

او در یک میزگرد به خبرنگاران گفت که بازارهای نوظهور برای ما مناسب هستند و مانند پرتاب یک توپ سریع و مستقیم در وسط منطقه حمله است. وی گفت که آمریکای جنوبی و آفریقا، بازارهایی هستند که باید در ۱۰سال آینده کانون توسعه باشند.

بر اساس گزارش رویترز، همه مدل‌های دایهاتسو به جز یک مورد، مطابق با استانداردهای داخلی تایید شده‌اند و محموله‌ها از سر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!