Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که پکن دعوت نامه‌ای را برای نشست مسکو درباره افغانستان که قرار است در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برگزار شود، دریافت کرده است.

ژائو در این باره گفت: چین قبلاً دعوت نامه را دریافت کرده و در حال رایزنی با همه طرف‌ها از جمله روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود که چین از همه قالب‌ها و تلاش‌های بین المللی برای تثبیت وضعیت در افغانستان حمایت می‌کند.

پیشتر «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان از تصمیم مسکو برای میزبانی نشست بین‌المللی با موضوع افغانستان در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ماه) خبر داده بود.

کابلوف از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص این اجلاس، کشورهای حاضر و دستور کار آن خودداری کرده بود.

مسکو پیشتر نیز در ماه مارس سال جاری اقدام به برگزاری نشست مشترک بین‌المللی با حضور نمایندگان آمریکا، چین و پاکستان کرده بود.

نشست آتی، نخستین میزبانی مسکو از جلسه‌ای با موضوع افغانستان پس از خروج نیروهای نظامی آمریکا از این کشور است.

کد خبر 5322279 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: ژائو لیجیان چین پکن روسیه مسکو افغانستان ضمیر کابلوف ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین ایران سوریه ترکیه لبنان عربستان سعودی تایوان طالبان داعش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود