Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود:  مشکلات مردم در بخش های مختلف به ویژه معیشت نیازمند پیگیری بیشتر مسئولان است.

امام جمعه میامی گفت: امروز رفع بیکاری از دیگر دغدغه های مردم است و مسوولان  برای این موضوع تلاش و برنامه های خود را مضاعف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وظایف ائمه جمعه برای پاسخگویی به مشکلات مردم،تصریح کرد: اولویت مهم کاری امام جمعه حفظ وحدت و انسجام ملی در جامعه است.

صفایی پور ادامه داد: تقویت قرارگاه فرهنگی نمازجمعه و نیز پیگیری مطالبات مردمی ضرورت دارد.

امام جمعه میامی گفت: اقدام های انجام شده در راستای حل مشکلات مردم برای همه بازگو و گزارش شود.

صفایی پور تصریح کرد: استخر سرپوشیده میامی ، زمین چمن ‌و دیگر طرح های نیمه تمام سطح شهرستان میامی اقدام جدی نیاز دارد. 

وی گفت: امامان جمعه همواره با مردم و در کنار مردم هستند و خود را جدا از مردم نمی دانند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان باید از منطقه خارج شوند،تصریح کرد: خروج آمریکا از منطقه باید تبدیل به راهبرد و گفتمان مقاومت در منطقه شود.

امام جمعه میامی ادامه داد: هماهنگی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه در پیشگیری از وقوع فساد، اقدام سریع واکسیناسیون، ترخیص کالا از گمرک ها، سفرهای میدانی رئیس جمهوری و افزایش تولید و صادرات ضرورت دارد.

وی، تقویت روابط با همسایگان را موجب افزایش امید و اعتماد دانست، و اظهار داشت: روابط با کشورهای همسایه نقش بسزایی در راستای مقابله با دشمنان دارد.

امام جمعه میامی، وقف را به عنوان باقیات‌الصالحات برای جامعه دانست و تصریح کرد: وقف در جامعه و برگزاری مراسم مذهبی ارزشمند است و باید مردم را در راستای وقف قرآنی و امور فرهنگی تشویق کرد.

برپایی میز خدمت توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، دامپزشکی، پست و نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته بود.

برچسب‌ها شاهرود وضعیت معیشت خطبه ها میامی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود وضعیت معیشت خطبه ها شاهرود وضعیت معیشت خطبه ها میامی دولت سیزدهم امام جمعه میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌مدد زارع در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته شهرستان بوانات گفت: یکی از مصادیق تقوا در نظام جمهوری اسلامی، انتخاب و نصب مدیران با دو شاخصه مهم و حیاتیِ تخصص و تعهد است تا مردم در کارهای اداری، کمتر گرفتار مشکلات و موانع شوند.

امام جمعه بوانات تاکید کرد: علاوه بر لزوم توجه به تخصص و تعهد، توزیع عادلانه مسؤولیت‌ها متناسب با اقلیم و بوم استان نیز لازم است.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه لازمه توسعه فرهنگی، مذهبی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و هر نوع توسعه، وجود نیروی انسانی متخصص است، متذکر شد: وقتی مدیران شناخت دقیق و کافی از منطقه‌ای نداشته باشند، طبعاً توسعه لازم هم اتفاق نخواهد افتاد؛ بنابراین انتصابات عادلانه فرصت پیشرفت را برای تمامی نقاط عادلانه خواهد کرد.

حجت الاسلام زارع با انتقاد از سهم‌ناچیز شمال فارس در بین مدیران استانی تاکید کرد: اهالی شمال فارس متناسب به میزان جمعیت، تعدد شهرستان‌ها، وسعت سرزمینی و همچنین متخصصین متعهد و فرهیختگانی که دارد، توقع دارند استاندار و وزرای دولت این مسئله را نیز در زمان انتصاب مدیران کل و مدیران ستادی مدنظر قرار دهند، زیرا در حال حاضر سهم شمال فارس در بین مدیران ارشد استانی و مدیران کل بسیار ناچیز است.

کد خبر 6095630

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تأمین معیشت کارگر برای همه مسؤولان ضرورت دارد
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند