Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه، هدف اول این رشته را، حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی اعلام کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه بمدت ده روز در ارومیه در حال برگزاریست.

در این اردو که از روز یازده مهرماه آغاز شده، یازده شمشیرباز به نام های محمد رحیمی از مازندران، حسین جعفری از یزد، محمدرضایی طادی، محمد رضایی و دانیال للگانی از اصفهان، احمدرضا کنعانی، محمدرضا وثوقی و امیررضا کنعانی از اردبیل، سپهر زاهدی از تهران، محمد شجاعی از کیش و محمد برزگر از آذربایجان‌غربی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فرجی سرمربی تیم در خصوص شرایط اردو گفت: میزبانی ارومیه و آماده سازی فضای آرام و مناسب توسط هیات شمشیربازی و مسوولین استانی و شهری در خور توجه بوده و باید از این موضوع قدردانی کرد.

وی با اشاره به شرایط خوب شمشیربازان در اردو افزود: همه حاضرین در اردو از بهترین های کشور هستند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه اضافه کرد: هدف و اولویت اصلی ما بازی‌های آسیایی پیش‌روست و بعد از حضور در آن رقابت‌ها برای اهداف بعدی از جمله المپیک ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی خواهیم کرد و برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی نیز در تلاش برای حضور در مسابقات بین‌المللی و دوستانه برای آمادگی بیشتر هستیم.

فرجی گفت: رشته شمشیربازی نیازمند مهارت و آمادگی بدنی و ذهنی است و با توجه به هدف گذاری ما برای بازی‌های ۲۰۲۴ چین، اردوها و تمرینات به صورت مستمر ادامه خواهدیافت.

وی اضافه کرد: استفاده از دوره‌های آموزشی و آنالیز مسابقات مختلف همچون المپیک و همچنین تماشای فیلم‌ها برای دیدن تکنیک ها و نکات روز شمشیربازی نیز مدنظر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه شمشیربازی اسلحه اپه آذربایجان غربی شمشیربازی ایران شمشیربازی اسلحه اپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد

علی‌محمدی گفت: این اردوی آمادگی با حضور ۱۲ فوتسالیست و چهار نفر کادر فنی از امروز در شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق بر عهده «علی زندی‌ پور» از مربیان استان سمنان است، ابراز کرد: نعیم باقری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران و پوریا محسنیان مربی مقاومت تهران، به عنوان دستیار مربی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)