Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:16:00 GMT

جانباز۷۰ درصد کرمانی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۲۷۶۵

جانباز۷۰ درصد کرمانی آسمانی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، استاندارکرمان در پیامی شهادت جانباز سرافراز علی اصغر حسینی پور فرسنگی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن پیام تسلیت دکتر زینی وند به شرح زیر است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جانبازان از افتخارات و سند راستین حقانیت و آزادگی جمهوری اسلامی و مایه برکت و امید هستند که با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، روح سلحشوری و مقاومت را در جامعه بویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی تداوم می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر آسمانی شدن " شهید علی اصغر حسینی پور فرسنگی " جانباز شهید سرافراز و دلاور افتخار آفرین، پس از سال‌ها استقامت و تحمل مشقت در مسیر پرافتخار جانبازی موجب تالم و تاثر فراوان شد.

بی تردید پاداش صبر و فداکاری جانباز ۷۰ درصد والامقام، رحمت واسعه خداوند متعال و همجواری با ارواح طیبه ائمه اطهار (ع) و همرزمان شهیدش خواهد بود و حماسه ایثار، ایستادگی آن شهیدگرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این دیار همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

اینجانب عروج آسمانی و شهادت جانباز سرفراز علی اصغر حسینی پور فرسنگی در روز شهادت امام رضا (ع) را به خانواده آن شهید والامقام، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان و همرزمان آن شهید تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ برای آن شهید والامقام حشر با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

زینی وند/استاندار کرمان

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانباز شهید تسلیت آن شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی صبح امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز