Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه که پس از مدت ها  تعطیلی به دلیل شرایط قرمز کرونایی در مصلای قدس برگزار شد،گفت: قم حرم اهل بیت (ع) است و مسئولان امر باید با متجاهران فساد و افرادی که با علم و عمد ناهنجاری می‌کنند، برخورد قانونی، قاطع و عبرت آموز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: شهر قم بر اساس روایات معصومین (ع)، دارای تقدس و جایگاه با ارزشی بوده و مانند ستاره تابان در جهان اسلام فروزنده است و مردم این شهر نسبت به برخی ناهنجاری‌های ساختارشکنانه و منافی با حرم اهل بیت گله‌مند هستند.

سعیدی با بیان این که مردم قم خواستار یک محیط عفیفانه و ساماندهی وضعیت فرهنگی این شهر مقدس هستند، بیان کرد: پوشش و حجاب برخی مردم در شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی و مذهبی این شهر نیست، البته عده‌ای نسبت به این جایگاه بی اطلاع بوده و برخی نیز حدود شرعی حجاب و عفاف را نمی‌شناسند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بر ضرورت تذکر لسانی و برخورد نرم با کسانی که نسبت به رعایت احکام الهی بی مبالات بوده و عناد و دشمنی ندارند، تأکید کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای هم در کمین آمران به معروف و ناهیان از منکر نشسته اند و با تذکر لسانی آن‌ها آشوب خیابانی و درگیری به راه می‌اندازند.

وی با اشاره به وقاحت برخی افراد که با بی‌حیایی در شهر مقدس قم سگ گردانی می‌کنند، اظهار داشت: مردم قم این ناهنجاری‌ها را تحمل نمی‌کنند و بدون تردید باید با این افراد که بعضاً سازماندهی هم شده اند، برخورد قاطع و قانونی شود.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی، این اقدام را نشانه راهبردی مهم برای عینیت بخشیدن به حمایت از تولید و توانمندسازی داخلی دانست و گفت: تولیدکنندگان ایرانی نیز باید همه تلاش خود را برای بهبود و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود داشتند باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و مسؤولان امر باید تمامی موانع تولید و پیشرفت را در جامعه برطرف کنند، گفت: کارخانه‌ها و تولیدکنندگان باید از راهکار‌های ارائه شده استفاده کرده و مردم نیز از تولیدات ایرانی به خوبی حمایت و استقبال کنند.

خطیب جمعه قم در پایان با اشاره به حلول ماه ربیع الاول، واقعه مهم «لیله المبیت» را مورد توجه قرار داد و گفت: لیله المبیت شبی است که امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) برای حفظ جان پیامبر اکرم (ص) در بستر ایشان خوابیدند، در حالی که مشرکان قصد حمله دسته جمعی به خانه پیامبر و قتل ایشان را داشتند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه قم برخورد قاطع هنجار شکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در مرحله بعد به مصاف لیانگ جینگ کن با رتبه بندی ۴ جهان از چین خواهد رفت. هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال