Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری،  فرمانده نیروی انتظامی گفت: هفته ناجا در سال جاری با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» برگزار می‌شود.

وی از تلاش مضاعف پلیس برای افزایش خدمات انتظامی توامان با تسهیل و تسریع امور با تکیه بر فناوری های هوشمند به منظور توسعه امنیت پایدار  خبر داد و گفت: همزمان با گرامیداشت هفته ناجا در سال جاری و به منظور کاهش پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و کمک به هموطنان، تمهیدات ویژه‌ای به منظور ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی که فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت باشند، از پارکینگ‌های سراسر کشور  پیش‌بینی شده است و مالکان و متصرفان این دسته از وسایل نقلیه می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری با بیان اینکه با تلاش‌های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ ها که مربوط به بخش خصوصی است مطابق با تعرفه‌های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود، گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی،   شامل خودروهایی که به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی جریمه و توقیف شده‌اند  نیز می‌شود.

فرمانده ناجا ادامه داد:‌طرح تقسیط جرایم معوق از ۱۲ ماه  به ۱۸ ماه ارتقا یافته و این امکان فراهم شده که مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه جرایم معوق را به صورت تقسیطی و تدریجی پرداخت کنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به منظور کمک به حال  و رفاه مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

 اشتری همچنین با گفت: دستور عدم توقیف خودروها با بیش از سه میلیون تومان جریمه را نیز در بازه زمانی گرامیداشت هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  ابلاغ و اعلام کردیم.

کد خبر 630887 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی پلیس - جریمه و گواهینامه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلیس جریمه و گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

تسنیم در خبری نوشت: جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901309

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش