Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:39:40 GMT

گرایی راهی یک چهارم شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۰۹۳

گرایی راهی یک چهارم شد

محمدعلی گرایی ملی پوش وزن ۷۷ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی نروژ به دیدار رده‌بندی رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دومین روز از رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی به میزبانی نروژ، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، با توجه به حضور ولاسوف در فینال با برتری ۷ بر صفر مقابل کشتی‌گیر مجارستان، شانس حضور در شانس مجدد رقابت‌ها را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرایی در این گروه به مصاف تمرلان شادوکایف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. گرایی در مسابقه رده بندی مقابل تاماس لوای از مجارستان قرار می‌گیرد.

کد خبر 527376

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی جام جهانی کشتی فرنگی رقابت های کشتی فرنگی نتیجه کشتی قهرمانی جهان نتیجه کشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد