Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:18:05 GMT

ناامن کردن شمال غرب ایران توطئه جدید آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۰۹۴

ناامن کردن شمال غرب ایران توطئه جدید آمریکا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بخش اسالم با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: این هجرت سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی و شکل گیری گفتمان توحیدی در جریان سیاسی دنیا شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با دانش آموختگان نیروهای مسلح درباره مسائل پیش آمده در همسایگان شمال غربی ایران، گفت: ایشان فرمودند امنیت عاریه ای آمریکا و اسرائیل هیچ فایده‌ای برای آذربایجان و ترکیه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام باقری افزود: ورود آمریکا و رژیم صهیونیستی هر نقطه‌ای از جهان چیزی جز نکبت و بدبختی و جنگ و خونریزی برای آن کشوری نداشته است.

وی ادامه داد: آمریکا زمانی که موفق نشد با نا امن کردن همسایگان شرقی، غربی و جنوبی ایران ضربه‌ای به جمهوری اسلامی بزند آخرین تیر ترکش خود را متوجه همسایگان شمال غربی کرده است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اگر کشور بتواند امنیت خود را با نیروهای قاهر و قادر خود تأمین کند این یک افتخار است، اضافه کرد: ما مفتخریم در طول سال‌های انقلاب اسلامی با دانش شهیدانی مانند «تهرانی مقدم» و با تقدیم شهیدانی مثل سردار «حسین همدانی» در بیخ گوش رژیم صهیونیستی امنیت کشور و منطقه را خودمان تأمین کنیم و در این راه و مسیر به کسی وابسته و نیازمند نیستیم.

وی با بیان اینکه همسایگان شمالی ما هم بدانند آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر قدرتی داشتند مشکلات داخلی خود را حل می‌کردند، افزود: آنها قدرت‌های سست و ضعیف غیرالهی هستند که هیچ گاه تکیه گاه خوبی نبوده‌اند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه برای تکیه به قدرت الهی اول باید قدرت‌های طاغوتی را شکست داد، اضافه کرد: مردم آذربایجان و ترکیه مردمی مسلمان و متدین هستند و باید بر علیه حاکمان طاغوتی خود قیام و انقلاب کنند تا دست طاغوت‌های بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی از سرزمین آنها قطع و کوتاه شود.

وی با بیان اینکه بر اساس وعده الهی صهیونیست‌ها، قوم یهود خودشان خود را نابود خواهند کرد، افزود: به زودی آذربایجان و ترکیه به دست صهیونیست‌ها نابود خواهند شد و به لطف خدا پرچم حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را در باکو و آنکارا نصب خواهیم کرد.

کد خبر 5322358

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری محمد جواد باقری خطبه های نماز جمعه اسالم ویروس کرونا بوشهر شهادت امام رضا ع آمار کرونا زلزله کرمانشاه مراسم عزاداری واکسن کرونا عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص خراسان رضوی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز

منابع خبری از شلیک ۴۰ موشک به سمت سرزمین های اشغالی از صبح امور تاکنون خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امورز-دوشنبه- تا این لحظه تقریبا ۴۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گزارش داد که ۱۵ موشک دقایقی پیش به منطقه الجلیل غربی شلیک شد.

این منابع همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.

ساعاتی پیش منابع خبری از شلیک سه فروند موشک به سمت پایگاه صهیونیستی رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا لبنان خبر دادند.

در پی آن حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین ساعت ۲:۱۵ دقیقه تجمع نظامیان دشمن در پایگاه رویسات‌العلم را هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر، مناطقی در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی از داخل الجلیل علیا قرار گرفت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که منطقه کفرشوبا و کفرحمام در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند.

صبح امروز نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان‌های القسام از جنوب لبنان مقر تیپ ۷۶۹ شرقی اردوگاه «جیبور» در شمال فلسطین اشغالی را با موج حمله راکتی متمرکز بمباران کرد.

القسام افزود که این حمله در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری صورت گرفته است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه