Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:47:07 GMT

تحقق عدالت آموزشی مورد توجه دولت است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۱۰۹

تحقق عدالت آموزشی مورد توجه دولت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا کاظمی در آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری ضمن ادای احترام به شخصیت فرهیخته، تاثیرگذار، عاشق و دوستدار مردم و دانش آموزان «حسین علیمرادی» و خانواده جهادگر وی، اظهار داشت: خروجی و برون داد فعالیت‌های موسسه دست یاری به دشتیاری، به عنوان یک اقدام شایسته، انسان‌هایی شایسته هستند که آینده ایران اسلامی را رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حسین علیمرادی فردی انسان‌ساز و فرهنگ‌ساز بود که همراه کردن مردم مهمان نواز، میهن‌دوست و مرزداران غیور این منطقه با توسعه آموزش و فرهنگ کاری، مهمترین دستاورد ماندگار او در سیستان و بلوچستان است.

کاظمی تصریح کرد: حسین علیمرادی آغازگر یک فرهنگ در این منطقه بود که آیندگان ثمره آن را خواهند دید. او فرهنگ این منطقه را تحت تاثیر قرار داد.

کاظمی خاطر نشان کرد: همراه کردن مردم مهمان نواز، میهن‌دوست و مرزداران غیور این منطقه با توسعه آموزش و فرهنگ کاری بود که علیمرادی آن را به خوبی انجام داد.

وی اظهار کرد: توجه به عدالت و توسعه عدالت و در راس آن عدالت آموزشی بسیار مهم و مشارکت و همدلی مردم منطقه در این زمینه بی‌نظیر است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ساخت مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده جهت اجرای شعارهای سال توجه نکردن به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده شعارهای سال در همه سنوات که از طرف دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با شعار سال کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت پیوست فرهنگی و رسانه ای بود.

وی اظهارکرد: از جمله راه‌های تحقق شعار سال داشتن نگرش فرهنگی، پیوست رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و به ویژه رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی که در آن، مردم می‌توانند به مسئله جهش تولید و رونق تولید کمک کنند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرگاه و در هر عرصه‌ای و در هر زمینه‌ای از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم استفاده کردیم توفیقات مهمی حاصل شد بنابراین مشارکت مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولین دستگاههایی که در سال جاری شعار سال را مورد توجه قرار داده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان را با موضوع استفاده از ساز و کارهای رسانه ای برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برگزار کرده ایم.

درخشان تاکید کرد: نیاز است که ظرفیت رسانه های استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم از سوی دستگاههای مختلف مورد توجه قرار گیرد. مقرر شد در قالب شورای اطلاع رسانی برای تحقق شعار سال، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و خبرنگاران برقرار باشد.

وی بیان کرد: در تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به مسأله بهره مندی از ظرفیت مردمی در تحقق جهش تولید توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند