Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@08:09:32 GMT

کدام بانک‌ها بیشترین تراکنش‌ها را دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۱۴۶

بانک‌های ملت، ملی، صادرات، سپه، پارسیان، کشاورزی، تجارت، سامان و رسالت باز هم بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در شهریور ۱۴۰۰ داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، بررسی آمار سهم بازار هر یک از بانک‌های پذیرنده از تعداد و مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت در شهریورماه ۱۴۰۰ حاکی از آن است که بانک ملت با سهم ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۱۹.۳۵ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار گرفته است.

پس از بانک ملت به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، سپه، پارسیان، کشاورزی، تجارت، سامان و رسالت بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌ها و بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، کشاورزی، سپه، سامان، رفاه و آینده بیشترین سهم را از مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت داشته‌اند.

از سوی دیگر، بررسی سهم تعدادی بانک‌های پذیرنده از کل بازار تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش نشان می دهد که بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به ترتیب به بانک‌های ملت (۱۹.۷۷ درصد)، ملی (۱۵.۰۹ درصد)، سپه (۱۰.۷۷ درصد) و صادرات (۸.۲۴ درصد) تعلق دارد.

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های پارسیان (۳۰.۸۲ درصد)، ملی (۱۷.۵۷ درصد)، ملت (۱۵.۳۷ درصد) و سامان (۶.۹۳ درصد) اختصاص داشته ‌است.

بیشترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت ( ۴۱.۹۳ درصد)، آینده (۲۷.۲۸ درصد)، اقتصاد نوین (۱۴.۶۱ درصد) و ملی (۸.۴۱درصد) تعلق دارد.

همچنین، بررسی سهم مبلغی بانک‌های پذیرنده از کل بازار تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش حاکی از آن است که بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت (۱۹‌.۵۳ درصد)، ملی (۱۴.۱۵ درصد)، صادرات (۱۱.۷۶ درصد) و سپه (۹.۵۱ درصد) تعلق دارد.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملت (۱۷.۹۲ درصد)، آینده (۱۶.۱۹ درصد)، سامان (۱۲.۲۲ درصد) و خاورمیانه (۸.۴۲ درصد) اختصاص یافته است.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزارهای پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت ( ۴۴.۹۱ درصد)، ‌آینده (۲۵.۵۷ درصد)، اقتصاد نوین (۱۳.۲۲ درصد) و ملی (۵.۳۹ درصد) تعلق گرفته و این بانک‌ها به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ها تراكنش شاپرك تراکنش های ابزار بانک های پذیرنده بانک های ملت بالاترین سهم بیشترین سهم سهم تعدادی سهم مبلغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۱۷۶ میلیمتر بارندگی در بیدروبه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، امشب با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: مجموع بارش سامانه تا ساعت ۱۸:۳۰ جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) در بیدروبه ۱۷۶، شهر دزفول ۱۷۵.۱، حسینیه  ۱۷۰.۹، ماهور برنجی ۱۶۴، سالند ۱۴۷، صفی آباد دزفول  ۱۲۹.۹، گتوند ۱۲۶.۳، سرخه ۱۱۷ و شوش ۱۰۳.۴ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در ایستگاه باران‌سنج ماهشهر نیز ۷۴، لالی  ۶۰.۴، ام دبس ۵۷.۵، فرودگاه اهواز ۵۳، یزد نو ۵۰.۴، کرخه ۵۰، شهرداری منطقه ۱ اهواز ۴۹.۶، ایذه ۴۳.۸، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۳.۳، شوشتر ۴۰.۸ و ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز نیز ۴۰.۱ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مجموع بارش در شادگان نیز ۳۲.۷، بستان ۳۱.۴، فرهنگ شهر اهواز ۳۰.۲، مسجد سلیمان ۳۰.۹، دزپارت ۲۸.۶، هندیجان ۲۸.۴، سوسنگرد ۲۱، رامهرمز ۱۴.۵، امیدیه ۱۴.۴ و آبادان ۶.۶ میلیمتر بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟