Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای پیامبراعظم (ص) شاهرود که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد، افزود :این طرح ریشه ای اسراییلی آمریکایی دارد تا ایران اسلامی در صادرات محدود شود. 

وی با اشاره به شکست آمریکا در اجرای سیاست‌های محدودکننده علیه ایران ادامه داد: دشمنان با این نقشه شوم سعی در محدود کردن ایران در صادرات به اروپا دارند، صهیونیست ها هیات های محرمانه سیاسی و امنیتی به آذربایجان اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، مسوولان آذربایجان هوشیار باشند که  ۹۰درصد جمعیت این کشور ایران را دوست دارند. 

عبداللهیان افزود : حضور  نیروهای بیگانه در هر کشوری آسیب زا است و به صلاح امنیت  کشور میزبان نیست.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به قهرمانی کشتی گیران ایرانی گفت:کسب مقامهای بین المللی  باعث افزایش وحدت ، همدلی و تقویت هویت ملی است.

وی انتخابات مجلس عراق  را برای حفظ شان مردم آن کشور و توسعه آبادانی بسیار مهم برشمرد.

خطیب نماز جمعه شاهرود اظهار امیدواری کرد: با ایجاد مجلس مردمی در عراق، اخراج آمریکاییها از این کشور برای امنیت بیشتر منطقه سریعتر اجرایی شود.

وی با تقدیر از تلاش های بی وقفه دولت سیزدهم در این مدت کوتاه برای بازگشت آرامش به بازار و رفع مشکلات معیشت مردم، از استاندار جدید سمنان خواست آنچه در سطح ملی و استانی به استان سمنان تعلق می گیرد متوازن و عادلانه با آمارهای موجود برای سراسر استان  اختصاص یابد.

وی اشتغال و ازدواج را در شرق استان سمنان از مهم ترین مسایل دانست که حل و فصل آن  تلاش همگانی و توجه ویژه مسوولان را می طلبد.

خطیب جمعه شاهرود به مناسبت های ماه ربیع الاول به عنوان بهار ماههای عربی اشاره کرد و افزود: هیات های مذهبی و جوانان از این فرصت برای برپایی جشن و سرور استفاده کنند.

برچسب‌ها شاهرود ستاد اقامه نماز کشور جمهوری آذربایجان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود ستاد اقامه نماز کشور جمهوری آذربایجان شاهرود ستاد اقامه نماز کشور جمهوری آذربایجان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران