Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:32:44 GMT

خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۱۶۶

خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های استان یزد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز با بیان اینکه دولت باید به وعده‌های خود عمل کند، ادامه داد: حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و نظارت بر نحوه توزیع کالاها و تثبیت قیمت‌ها محور اقدامات دولت قرار گیرد.

امام‌جمعه مهریز در خصوص سفرهای رییس‌جمهوری و حضور در استان‌های مختلف نیز گفت: این رویه و روحیه در جامعه جاری و ساری شود زیرا حل مشکلات و غلبه بر تهدید فرهنگی و اقتصادی دشمنان مهمترین انتظار مردم از مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی الدینی ادامه داد: هدایت فرهنگی، تقویت همبستگی ملی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی محور و ترویج فرهنگ ایثار  در مقابل توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی کفرجهانی محور امور قرار گیرد .

امام جمعه ابرکوه: اخراج آمریکا از منطقه، دستاورد نیروهای مسلّح کشور است

امام جمعه ابرکوه نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه اخراج نیروهای آمریکایی را از مهمترین دستاوردهای نیرهای مسلح کشور دانست . گفت: ویژگی مهم و متمایزی که در بحث امنیّت، نیروهای مسلح برای ما به ارمغان آورده‌اند این است که امنیت در ایران اسلامی عاریه ای نیست بلکه درون‌زا و متکی به توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است . 
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: ایران اسلامی در ۴۳ سال گذشته مثل کشورهای مجاور یا دیگر کشورهای دنیا به گدائی امنیت نپرداخته است بلکه با توکل به خدا و اعتماد به مردم، امنیت قوی،  مستقل و قابل افتخار داشته که می‌تواند الگوی دیگر ملّت ها باشد . 
وی ادامه داد: امروز برخی همسایگان شمالی و جنوبی ما و حتی برخی کشورهای اروپایی و شرق آسیا امنیت عاریه ای دارند و به واسطه اینکه گمان می کنند با تکیه بر بیگانه امنیتشان تأمین خواهد شد، سیلی می خورد و هدف از راه  اندازی ناتو تامین امینت عاریه ای بوده است. 
امام جمعه ابرکوه همچنین حضور میدانی رؤسای قوا بویژه رئیس جمهور در متن مردم بخصوص حاشیه نشینان و درد مندان جامعه را از اقدامات دلگرم کننده ای دانست که در ۸ سال گذشته به فراموشی سپرده شده بود و اظهار امیدواری کرد، همیاری دولت و مجلس معضلات اقتصادی کشور کاهش یابد و ترخیص کالاهای رسوب شده در گمرک و صدور مجوز کسب و کار برای مردم با حذف امضاهای طلائی  انجام شود.
حسینی در خصوص انتصاب رئیس جدید صدا و سیما نیز گفت: امیدواریم ایشان در بخش رسانه ملّی تحول ایجاد کند زیرا تاکنون روش‌های منفعلانه و غیرانقلابی و بدآموزیهای زیاد را از این دانشگاه ملّی شاهد بودیم و این دستگاه مهم و تأثیرگذار کشور نیازمند مدیری تحول بخش است تا بتواند همراه با گام دوّم انقلاب به آرمان جهانی انقلاب عینیّت بخشد و ارمغانش تقویت روحیه انقلابی و احساس هویّت ملّی و انقلابی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقویت وحدت ملّی باشد . 

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با نگاه به شرق و کم کردن روابط با غرب، صادرات به ۱۵ کشور همسایه و تقویت روابط با آنان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه دولت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم