Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:23:15 GMT

مردم نسبت به موج واکسن هراسی بی اعتنا باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۱۸۱

مردم نسبت به موج واکسن هراسی بی اعتنا باشند

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه با اشاره به اهمیت گسترش وقف در جامعه اظهار کرد: هفته اوقاف در پیش است و باید افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند نجیب، خداترس و منصف باشند و با کم‌کردن هزینه کارایی بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: این نیرو پشتیبان در برقراری نظم، امنیت و برقراری صلح است و نباید اجازه دهند جریان‌های سازمان یافته به جامعه آسیب وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه اراک تاکید کرد: نیروی انتظامی از امنیت ملی، انضباط اجتماعی و اخلاقی دفاع می‌کند و امید مردم به نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارگزاران جمهوری اسلامی از پایین‌ترین رده تا بالاترین رده مسئولیت باید انسان‌هایی امین، دلسوز و پرفایده باشند.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: در راستای ارتقا سلامت جامعه واکسیناسیون کرونا ضرورت دارد و عده‌ای نباید به دلیل موج واکسن هراسی در جامعه از انجام این کار سر باز زنند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: اجرای واکسیناسیون از افزایش بیماری جلوگیری می‌کند اما پیشگیری ۱۰۰ درصد ندارد و باید همچنان پروتکل‌ها رعایت شود.

امام جمعه اراک در پایان گفت: لازم است افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند از تزریق واکسن تا مدت زمان مشخص خودداری کنند تا جامعه ایمن شود.

کد خبر 5322365

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا ویروس کرونا بوشهر شهادت امام رضا ع آمار کرونا زلزله کرمانشاه مراسم عزاداری واکسن کرونا عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان