Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " عبدالوحید ملک آرا" روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز، اولین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهدای مدافع سلامت در منطقه محروم "بزنوید " از توابع شهرستان الیگودرز به مدت یک روز برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل ۶ متخصص، چهار پزشک عمومی و ۲ دندان‌پزشک و کارشناسان آموزشی، مشاوره، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، آزمایشگاه و داروخانه به همراه ۴۰ نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارایه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل ۷۱۰ نفر از جمعیت تابع منطقه محروم بزنوید خدمات مستقیم ارایه شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، واکسیناسیون توسط کارشناسان مربوطه نیز انجام شد. 

سرهنگ ملک آرا تصریح کرد: مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن توسط کارشناسان مریوطه همراه با توزیع پمفلت های بهداشتی، برپایی ایستگاه فرهنگی توسط معاونت فرهنگی سپاه ناحیه الیگودرز از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: بنابه تشخیص پزشک و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر و با هماهنگی صورت گرفته با رییس بیمارستان شهید ولیان بیماران به مراکز تخصصی ارجاع و خدمات را بصورت رایگان دریافت خواهند نمود.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سازمان بسیج مستضعفان دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سازمان بسیج مستضعفان بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود