Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته ایلام ،  گفت: رژیم صهیونیستی که شمارش معکوس نابودی آن به حرکت درآمده برای بقای عمر خود و مقابله با جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای چنگ می‌زند و اینبار ترکیه و آذربایجان را در دام خدعه‌های خود انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با استفاده از پایگاه‌های نظامی خود در کشور‌های پاکستان، ترکیه و آذربایجان به ایران فشار بیاورد و راه‌های ارتباطی ایران به اروپا را مسدود کند.

او مطرح کرد: ایران سه راه ارتباطی مهم با اروپا دارد که از طریق کشور‌های ترکیه، آذربایجان و ارمنستان می‌گذرد و اکنون این ۲ کشور با نقشه‌های شیطانی رژیم صهیونیستی سعی دارند راه‌های ترانزیتی ایران را ببندند و بر ایران استیلای سیاسی و اقتصادی پیدا کنند.

او ادامه داد: اما رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور و نشان دادن گوشه‌ای کوچک از توانمندی‌های نظامی ایران به کشور‌های زیاده طلب منطقه آن‌ها را سر جای خود نشاند.

او بیان کرد: اردوغان و علی اف با نمک نشناسی تمام به تقابل ایران آمده اند در حالی که در کودتای چند سال گذشته ترکیه، اردوغان برای بقای قدرت خود به ایران پناه آورد و با کمک ایران به قدرت برگشت و علی اف نیز بعد از اشغال بخشی از اراضی آذربایجان توسط ارمنستان به کمک ایران توانست بخش‌های تصرف شده را پس بگیرد.

او مطرح کرد: این ۲ کشور در دام اسرائیل افتاده اند در حالی که این رژیم هیچوقت پشتیبان و حامی واقعی برای هم‌پیمانانش در وقت نیاز نیست و روسای جمهور آذربایجان و ترکیه باید دل به حمایت‌های واهی اسرائیل نبندند.

او افزود: آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی باید آگاه باشند آمریکا با آن همه تجهیزات جنگی و پایگاه نظامی توان مقابله با ایران را ندارد و با زبونی و تحمیل شکست‌های پی در پی در حال ترک منطقه است، چرا که به قدرت ایران در سطح بین المللی و منطقه واقف است و کشور‌های آذربایجان و ترکیه که قصد تغییر در جغرافیای منطقه را دارند، باید آگاه باشند که توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

او اظهار کرد: در تازه‌ترین قدرت نمایی، ایران با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها به عضویت ثابت سازمان همکاری شانگ‌های که ۴۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد، درآمده و دشمنان از این موضوع ناخرسند و عصبانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به حضور و درخشش ورزشکاران در عرصه‌های جهانی اشاره کرد و گفت: ورزش در سال‌های اخیر به نوعی با سیاست گره خورده و دشمن سعی زیادی کرد ورزش ایران را در عرصه‌های جهانی و المپیک تعلیق و تحریم کند، اما موفق نشد و ورزشکاران ایرانی هم پرچم مقدس کشور را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز در می‌آورند و هم اشاعه دهنده و سفیر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در جهان هستند.

در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت هفته ناجا ایستگاه سلامت و مشاوره توسط نیروی انتظامی ایلام دایر شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در خیابان رشید در نزدیکی منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم خانه‌ای را در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار داد که بر اثر آن جوانی فلسطینی شهید شد.

کد خبر 6093909 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اسرائیل در گرداب
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی