Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@22:00:02 GMT

ساروی به نیمه نهایی رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۵۳۶

ساروی به نیمه نهایی رسید

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی نروژ در حال پیگیری است امروز محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک رفت.

محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه مبارزه کرد و ۶ بر ۴ از سد حریف خود گذشت و راهی یک چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دارنده مدال برنز المپیک توکیو در این مرحله به مصاف گئورگ ملیا از گرجستان قرار گرفت که با نتیجه ۹ بر یک از سد حریف گذشت تا به نیمه نهایی صعود کند. این مرحله عصر امروز برگزار می‌شود. 

پیش از این علی اکبر یوسفی راهی نیمه‌نهایی اما مهرداد مردانی مقابل حریف ارمنستانی مغلوب شد. عصر امروز هم ۳ ملی‌پوش کشورمان در ۴ وزن نخست برای کسب مدال برنز رقابت خواهند کرد. 

هومن جعفری کد خبر: 1114095 برچسب‌ها کشتی فرنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند