Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:08:47 GMT

آخرین وضعیت امنیتی مرزها

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۵۹۹

سخنگوی نیروی انتظامی با تشریح آخرین وضعیت امنیتی مرزها با حضور سپاه، ارتش و ناجا از اشراف و تسلط اطلاعاتی کامل خبرداد. ناطقان: سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص آخرین وضعیت امنیت مرزها به خصوص در شمالغرب وجنوب شرقی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی هرگونه تحرکی را رصد کرده و بر اساس وظایفی که مرزبانی نیروی انتظامی برعهده دارد اشراف و تسلط اطلاعاتی کامل در مرزها برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: به همه مردم عزیز این اطمینان را می‌ دهیم که با همکاری سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی هیچ گونه تهدیدی نیست و مرزبانی نیروی انتظامی همراه با سایر نیروهای مسلح مستقر در مرز توان هرگونه مقابله را دارد و مردم عزیز اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ کشوری نمی‌تواند با توجه به وضعیت خوب نیروهای مسلح، چشم طمعی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

سردار حاجیان تاکید کرد: ایران، ایران مقتدری است و همه جهان این را می داند و همه به این موضوع اذعان دارد که امروز قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانگونه که حضرت آقا فرمودند، در سطح عالی قرار دارد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آمادگی مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد: ما همیشه اشراف اطلاعاتی و حضور کامل داشته و در همه جا و همه ساعت‌ها حضور و آمادگی کامل داریم. منبع: مشرق برچسب ها: وضعیت امنیتی ، مرزها ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت امنیتی مرزها ایران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست