Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:48:27 GMT

مطالبات شهرداری خرمشهر وصول شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۶۸۷

مطالبات شهرداری خرمشهر وصول شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در پیام روز جمعه خود گفت: باز هم در خرمشهر شاهد تعطیلی خدمات و انباشت زباله‌ها و دست از کار کشیدن کارگران شهرداری هستیم و خود مسئولان شهرداری تصریح می‌کند که دیگر توان پرداخت حقوق و ارائه خدمات به شهروندان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه با این حال مشکلات فعلی خرمشهر راه حل دارد و اگر مسئولان اراده کنند و راه حل‌های مشکلات خرمشهر مشخص است از وصول مطالبات شهرداری به عنوان یکی از مهمترین و ضروری‌ترین این اقدامات یاد کرد.
او گفت: شهرداری‌هایی هستند که از شهرداری خرمشهر وام گرفته اند و سایر مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ادارات مختلف هم وجود دارد که همه باید پرداخت شوند.
امام جمعه خرمشهر ورود سازمان منطقه آزاد اروند برای رفع مشکلات شهرداری خرمشهر را نیز یک ضرورت دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات و درآمد‌هایی شهرداری خرمشهر به علت اعمال معافیت‌ها حذف شده و یا به حساب منطقه آزاد اروند واریز می‌شود ،و از مجموع درآمدهای شهرداری خرمشهر کاهش پیدا کرده این سازمان نباید بی تفاوت باشد.
حجت الاسلام عادل پور افزود: بخاطر اینکه کاهش بخشی از درآمد‌های شهرداری به علت وجود منطقه آزاد اروند است، پس این منطقه آزاد نیز در این اوضاع باید در کنار مردم و کارگران شهرداری باشد.
او همچنین از شرکت‌های توانمند مستقر در شهرستان خرمشهر خواست در این شرایط معین شهرداری باشند.
امام جمعه خرمشهر پرداخت به موقع اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده را حداقل اقدام دولت برای خارج شدن خرمشهر از وضعیت فعلی دانست و گفت: انتظار از مسئولین کشوری و استانی این است که اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده که می‌تواند مشکلات شهرداری خرمشهر حل و فصل کند را به موقع پرداخت کنند.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه بر لزوم ورود مسئولان اعم از مسئولان استانی و کشوری در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: مسئولان اعم از مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری باید فکری به حال مردم و اوضاع شهرستان خرمشهر بکنند و مسئولان در هر سطحی باید به فکر این موارد باشند که این مسائل را حل و فصل کنند.
او اضافه کرد: به مردم ارتباطی ندارد که منشأ مشکلاتی چه بوده، مردمی که عوارض و مالیات می‌دهند نیاز به خدمات دارند و توقع دارند دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری تقدیم خدمات کنند.
امام جمعه خرمشهر در پایان به در خصوص مسائل خدمات شهری این شهرستان هشدار داد و گفت: من نسبت به مسائل خرمشهر هشدار می‌دهم و مردم از دولت انقلابی توقع دارند که با قید فوریت و اضطرار نسبت به مسائل خرمشهر ورود کرده و به آن‌ها رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه خرمشهر شهرداری خرمشهر امام جمعه خرمشهر شهرداری خرمشهر منطقه آزاد عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست