Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران انتظامی کلاهبردار حرفه‌ای خرید و فروش خودرو‌های خارجی را در رامسر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رامسر گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای که حوزه فعالیتش در استان قم بود و به این شهر متواری شده بود با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان رامسر دستگیر شد.

سرهنگ سید جلیل نبوی افزود: این متهم با عکس گرفتن در کنار خودرو‌های خارجی و گران قیمت و نشان دادن آن به افراد و با طعمه قرار دادن آن‌ها ادعا می کرد که در کار خرید و فروش خودرو فعالیت داشته و این خودرو‌ها را از مرز وارد می کند و با کلاهبرداری از مردم اخاذی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شهرستان رامسر جای امنی برای مجرمان نیست و پلیس با هر گونه ناهنجاری و ناامنی قاطعانه برخورد خواهد کرد.
سرهنگ نبوی از افرادی که توسط این شخص مورد اخاذی قرار گرفته اند خواست تا با مراجعه به پلیس آگاهی نسبت به پیگیری و شناسایی متهم مراجعه کنند.صدا وسیما 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی