Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:18:46 GMT

نویر بازی امشب آلمان را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۴۱۵۶

نویر بازی امشب آلمان را از دست داد

دروازه‌بان شماره «یک» تیم ملی فوتبال آلمان بازی امشب این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آلمان در حالی از ساعت 22:15 امشب (جمعه - به وقت تهران) در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا و در دیداری خانگی به مصاف رومانی می‌رود که دروازه‌بان شماره یک خود را برای این دیدار در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد؛ مانوئل نویر از ناحیه ماهیچه نزدیک‌کننده دچار مصدومیت شده و بازی امشب با رومانی را از دست خواهد داد. طبق این گزارش؛ هانسی فلیک برای این بازی از مارک آندره تراشتگن درون دروازه استفاده خواهد کرد.

فلیک: از عملکرد همه بازیکنانم راضی‌ام/ هنوز هم باید نگران صعود باشیم

آلمان که در حال حاضر با 15 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی 2022  در منطقه اروپاست، امشب در ورزشگاه فولکس‌پارک واقع در هامبورگ به مصاف رومانی می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر هانسی فلیک تیم ملی آلمان مانوئل نویر جام جهانی قطر هانسی فلیک تیم ملی آلمان مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در این بازی ابتدا رئال با گل وینیسیوس جونیور جلو افتاد و سپس با گل‌های لروی سانه و هری‌کین عقب افتاد که در نهایت گل وینیسیوس از روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: "نتیجه خوبی بود. بایرن امشب بهترین فوتبالش را بازی کرد اما ما بهترین فرم خود را به نمایش نگذاشتیم، با این حال زمان داریم تا چهارشنبه آینده آن را نشان دهیم."

تعویض جود بلینگام؟

او امشب روی بهترین فرم نبود و در واقع تمام تیم اینطور بودند. بلینگام بعد از دقیقه 60 دچار گرفتگی شد و به همین دلیل مجبور شدم او را تعویض کنم.

چه چیزی کم بود؟

نیمه اول دفاع کردیم اما با شدت کم، نیمه دوم وقتی آن‌ها پیش افتادند، ما شروع کردیم به پرس کمی بیشتر، احساسم این بود که راحت هستیم، اما فشار تیم به حریف کم بود. ما بازی را به اندازه کافی خوب تمام کردیم، خوب، مساوی مساوی است، باید 90 دقیقه در محیطی که همه می‌شناسند، رنج می‌کشیدیم.

پاس گل تونی کروس؟

ما گاهی توپ را کنترل می‌کردیم. آن‌ها فشار زیادی وارد نکردند و فضاهایی وجود داشت. در زمین خودشان بودند و ما با یک پاس فوق‌العاده و یک حرکت فوق‌العاده از وینیسیوس از موقعیت‌ استفاده کردیم.

هدف از تعویض‌ها؟

فقط کمی انرژی بیشتر، کروس بازی بسیار خوبی انجام داد و بلینگام گرفتگی عضلات داشت، اما من نیروی تازه داشتم و چیزی باید تغییر می‌کرد. من روی نیمکت ابزار دارم و باید از آن‌ها استفاده کنم.

هفته مهم؟

ما در لیگ و در چمپیونزلیگ موقعیت خوبی داریم، باید تلاش کنیم تا به لندن برسیم.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد