Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:17:10 GMT

استاندار یزد در اولین سفر کاری به شهرستان خاتم رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۴۳۷۵

استاندار یزد در اولین سفر کاری به شهرستان خاتم رفت

به گزارش ایرنا، استاندار یزد در این سفر شهرستانی از پروژه باند دوم بزرگراه هرات – هرابرجان که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت دارد، بازدید و دستورات لازم را برای شتاب بخشی به اجرای این طرح صادر کرد.
مهران فاطمی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله خاتمی هرات که طرح توسعه آ« در دست اجراست و ساختمان در دست احداث بخش عفونی، زیست پزشک و بیماران کرونایی بازدید هرات بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد در ادامه این سفر یک روزه از محل اجرای کارخانه کاشی با ظرفیت ۱۱ میلیون متر مربع که برای ۴۸ نفر اشتغال ایجاد می کند، بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در عملیات اجرایی این طرح صادر کرد.
همچنین فاطمی با بررسی آخرین وضعیت پروژه باند دوم محور ارتباطی هرات - شهر بابک، از این پروژه نیز بازدید و در کارگاه مرکزی این پروژه در شهرستان خاتم حضور یافت. 
وی در جمع مردم روستای فتح آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خاتم حضور یافت و اقشار مختلف مردم به صورت رو در رو مسائل، مطالبات و مشکلات خود را مطرح کردند و همچنین در جمع مردم روستاهای هاشم آباد و چاهک بخش مرکزی شهرستان خاتم نیز استاندار یزد دستور بررسی درخواست های مردمی این بخش از جمله مشکل کیفیت پایین آب آشامیدنی را به مدیران دستگاه های متولی صادر کرد.
دیدار با امام جمعه هرات از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار یزد به شهرستان خاتم بود که در این دیدار گفت: انتخاب خاتم به عنوان اولین مقصد سفر استانی مبین توجه ویژه دولت به مناطق کمتر برخوردار است .

شهر هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله حدود ۲۴۰ کیلومتری مرکز استان یزد و در مرز استانهای فارس و کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها یزد هرات خاتم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد هرات خاتم یزد هرات خاتم استاندار یزد شهرستان خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند

در حمله افراد مسلح به نمازگزاران در مسجدی در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات واقع در غرب افغانستان هفت نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری آمو تی، افراد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه به مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات حمله کردند.

در پی این حمله مسلحانه که هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است، دست کم هفت تن از نمازگزاران از جمله امام جماعت این مسجد، ۲ زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان نیز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد