Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستادکل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، بر ضرورت مقابله هوشمند و قاطع با هرگونه ناامنی در کشور به ویژه جرایم فضای سایبری و اخلالگران اقتصادی تاکید کرد. خبرگزاری میزان - ستادکل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، بر ضرورت مقابله هوشمند و قاطع با هرگونه ناامنی در کشور به ویژه جرایم فضای سایبری و اخلالگران اقتصادی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در متن این بیانیه آمده است:   نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار و مردمی و با بهره گیری از دستاورد‌های علمی و فناوری‌های نوین با گذر از مقاطع پرفراز و نشیب شکل‌گیری، انسجام و استحکام، توانسته است در مقابله مستمر و موثر با اشرار، قاچاقچیان، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی، حراست از مرز‌های کشور، حفظ جان، مال و ناموس ملت عزیز ایران اسلامی و ایجاد محیطی امن و آرام برای زندگی مردم به عنوان یک سازمان مقتدر، مهربان و توانمند، نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و ارتقاء قانونمندی جامعه ایفاء نموده و موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کند.

این بیانیه در ادامه، مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان و معاندین و ارتقاء ظرفیت‌ها برای مقابله با جرایم فضای سایبری را از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی در شرایط خطیر کنونی کشور قلمداد و خاطرنشان کرده است: از جمله عرصه‌های مهم در حوزه مطالبات و انتظارات از نیروی انتظامی مقابله هوشمندانه با بسترها، مصادیق و مظاهر هنجارشکنی اخلاقی، فرهنگی و برخورد قاطع با جرایم و تهدید‌های نوین در عرصه‌های اقتصادی، مفسدان و اخلالگران این حوزه بوده که در کنار رسالت و مسئولیت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این بیانیه در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ناجا در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس در صحنه‌های حراست از امنیت و آرامش کشور و مقابله با تروریست‌ها و اشرار مسلح، آورده است: نیروی انتظامی با تبعیت از رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تعامل با سایر نیرو‌های مسلح علاوه بر نقش موثر در مرزبانی کشور خدمات مثمر ثمری در تامین امنیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سایبری و مقابله با ویروس کرونا در جامعه داشته که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ برچسب ها: ستاد کل نیروهای مسلح هفته نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح هفته نیروی انتظامی جرایم فضای سایبری نیروی انتظامی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی اطهر ظهر یکشنبه در تجمع دانشجویان دانشگاه اراک با اشاره به صدور انقلاب به عنوان یکی از اهداف امام خمینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما، انقلاب انسانیت و آزادی است و دفاع دانشجویان مظلوم از مردم فلسطین حاصل این دستاورد است و در سال‌های آینده نیز چنین انسان‌هایی که حق را درک کرده و به سمت آن حرکت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به قیام امام عصر برای بیداری انسان‌ها ادامه داد: امام عصر برای اتحاد بین انسان‌های آزاد با هدف نابودی نظام استکبار و نابودی کسانی که ظلم می‌کنند، قیام خواهد کرد.

وی محدودیت علم و اطلاعات را از انواع استکبار دانست و افزود: آنها تصور می‌کنند که با ظلم، ایجاد رسانه‌ها و نظام‌های جدید می‌توانند افکار مردم را آلوده کرده و رفتار مردم را تغییر دهند.

مهدوی اطهر با اشاره به هزینه‌های بسیار و ایجاد دیپلماسی‌های عمومی از طرف استکبارگران گفت: مستکبران نمی‌دانند فطرت مردم بر اساس فطرت الهی است که به طور حتم بیدار خواهند شد.

وی ادامه داد: سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ از عده‌ای دانشجو و غیردانشجوی ساختارشکن حمایت می‌کردند، کجا هستند که بیداری دانشجویان عالم و حمایت آنها از فلسطینیان را مشاهده کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک گفت: تفاوت مؤمن و غیرمومن در عمل و شجاعت اوست و به طور حتم روزی خواهد رسید که شاهد ظهور امام عصر و تحقق اهداف شهدا باشیم.

حجت الاسلام مهدوی اطهر تاکید کرد: امنیت، بیداری و زندگی خود را مرهون شهدا هستیم و کسی که از انسانی دفاع نکند و انسانیت را نفهمد و دیگران را برده خود کند، از انسانیت خارج است.

وی با اشاره به ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای افزود: باید با ایجاد موج، امر به معروف را در سطح بین‌المللی انجام داده و وظیفه خود در برابر معروف‌ها و منکرهای عالم به درستی انجام دهیم و نباید مانند عاشورا در قبال انحرافات سکوت کرد.

هسته‌های دانشجویی صدای خود را به گوش جهانیان برسانند

رئیس دانشگاه اراک نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت واکنش انسان‌ها به نسل‌کشی در غزه گفت: دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در پاسخ به مطالبه حقوق خود مورد تجاوز و وحشیگری قرار می‌گیرند و اساتید باید با تبیین درست، دانشجویان را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

مجتبی ذوالفقاری با تاکید بر اینکه هسته‌های دانشجویی باید صدای خود را به جهانیان برسانند، ادامه داد: باید ذات وحشی، سفاک، کودک‌کش و بی‌ریشه اسرائیل برای جهان روشن شود.

وی تاکید کرد: باید همانگونه که دانشجویان آمریکایی با وجود دستگیری توسط پلیس از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می‌کنند، این گفتمان در دانشجویان ایرانی هم شکل گیرد.

کد خبر 6091190

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود