Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم حسینی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حسینی عصر امروز توانست در حرکت دوضرب دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان جهان در حرکت اول ۸۲ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد. وی در حرکت دوم در تلاش برای ۹۱ کیلوگرم ناکام ماند اما در آخرین حرکت، ۹۴ کیلوگرم را به ثبت رساند تا نشان برنز را از آن خود کند.

وی ادامه داد: در این حرکت نمایندگان تایلند و کلمبیا با ثبت رکورد ۱۰۰ کیلوگرم بالاتر از وی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس بانوان هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی اظهار داشت: حسینی در حرکت اول خود هم در یکضرب توانست ۶۵ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد. در حرکت دوم خود ۷۱ و در حرکت سوم ۷۴ کیلوگرم را بالای سر برد. وی در این حرکت مقام ششم جهان را کسب کرد.

حسینی گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از ۱۳ مهرماه در جده عربستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: باعث افتخار است که بعد از یک سال و نیم تلاش شبانه روزی و پیاپی و تمرین های مستمر و هدفمند و برنامه محور، موفق شدیم ۲ وزنه بردار نوجوان از خراسان رضوی را راهی مسابقات جهانی کنیم که نتیجه این تلاشها در سطح بین المللی منجر به درخشش تیم ملی و اعتلای نام و اهتزاز پرچم کشورمان در سکوی قهرمانی جهان شد.

نایب رییس بانوان هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی افزود: سیده غزل حسینی، خواهر این ورزشکار نیز در مسابقات جهانی مقام هشتم را کسب کرد.

حسینی با تشکر از مینا عصفوری مربی مشهدی این ۲ ورزشکار، گفت: امید است این آغازی پرشکوه برای ادامه فعالیت های درخشان بانوان وزنه بردار استان خراسان رضوی باشد. همچنین قدردان حمایتهای رییس هیات وزنه برداری استان که با وجود تمام مشکلات، منابع مالی و سخت افزاری تمرینات ورزشکاران را مهیا کرد، هستیم.

دست‌کم ۲۰۰ وزنه بردار به صورت حرفه‌ای در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۵۰ نفر آنان زن هستند.

برچسب‌ها مشهد وزنه برداری عربستان سعودی ورزش زنان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزنه برداری عربستان سعودی مشهد وزنه برداری عربستان سعودی ورزش زنان بانوان وزنه برداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک