Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:06:47 GMT

یک شهروند رژیم صهیونیستی در امارات بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۴۶۴۱

یک شهروند رژیم صهیونیستی در امارات بازداشت شد

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از پایگاه خبری خلیج الجدید، شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز ( جمعه ) افزود: پیش بینی می شود که اولین جلسه رسیدگی به متهم اسرائیلی یکشنبه هفته آینده در دادگاه محلی امارات برگزار شود و اشاره کرد که دو وکیل اسرائیلی پرونده را در پلیس امارات دنبال می کنند.

به گفته شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، دو وکیل اسرائیلی این پرونده را با پلیس امارات پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وکلای یادشده به محض اطلاع از بازداشت شهروند اسرائیلی در امارات به ظن قاچاق مقدار زیادی مواد مخدر، با پلیس دبی تماس گرفتند.

طبق قوانین امارات نگهداری و قاچاق مواد مخدر می تواند به ۲۰ سال حبس منجر شود و مجازات آن در مواردی اعدام است.

امارات ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ تحت حمایت « دونالد ترامپ » رییس جمهوری پیشین آمریکا، توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل امضا کردند و دو طرف چندی بعد موافقتنامه معافیت متقابل روادید ورود را منعقد کردند.

پیشتر نیز در ۱۳ دی سال گذشته ، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که تعدادی از گردشگران این رژیم با وجود محدودیت‌های شدیدی که از سوی کشور امارات اعمال می شود، توانستند مقادیر زیادی مواد مخدر به این کشور قاچاق کنند.

 بر اساس این گزارش ، کسانی که از اسرائیل وارد امارات شدند مقادیری از مواد مخدر مانند حشیش و ماری جوانا را به امارات وارد می کنند.

این در حالی است که یکی از آنها گفته که از قوانین سختگیرانه و مجازات های شدید اعمال شده توسط امارات برای افرادی که درگیر مواد مخدر هستند، آگاهی نداشته است.

۱۰ دی سال گذشته نیز روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت " نوشت: به رغم گذشت تقریبا یک ماه از آغاز پروازهای مسافربری میان اسراییل و امارات گزارش ها حکایت از آن دارد که " گردشگران های اسراییلی اثاثیه موجود در اتاق های هتل های دوبی را به سرقت می برند.

مدیر یکی از هتل های مشرف به برج خلیفه در مرکز منطقه تجاری خلیج فارس در این باره گفت  که ما پذیرای صدها گردشگر  از سراسر کشورهای جهان هستیم. برخی از آنان مشکلاتی به وجود می آورند اما تا کنون مشاهده نکردیم که مسافران اثاثیه هتل‌ها را به سرقت ببرند.

مدیر یادشده در گفت وگو با نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت افزود: ما به تازگی گردشگران اسرائیلی را دیده ایم که به هتل می‌آیند و در چمدان‌های خود هر آنچه را که به آن دست می یابند قرار می‌دهند. آنان حوله‌ها و کیسه‌های چای کیسه‌ای و قهوه و حتی لامپ‌ها را به سرقت می‌برند.

برچسب‌ها اسرائیل مواد مخدر آسیای غربی امارات‌ متحده ‌عربی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل مواد مخدر آسیای غربی اسرائیل مواد مخدر آسیای غربی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه را برعهده گرفته است.

به گزارش ایرنا از المیادین، گروه موسوم به «طلائع التحریر؛ مجموعه الشهید محمد صلاح» مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت و تأکید کرد که در جریان آن، یکی از عناصر ارشد موساد به نام «زیف کیبر» به هلاکت رسیده است.

گروه مصری طلائع التحریر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در فرصت مناسب جزئیات نحوه شناسایی و قتل این جاسوس موساد که در پوشش تاجر فعالیت می‌کرد را اعلام خواهد کرد.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که یک تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه واقع در شمال مصر به هلاکت رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم، این تاجر اسرائیلی که هنوز هویتش مشخص نیست به ضرب چاقوی یک جوان مصری کشته شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم در حال بررسی این موضوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • درخواست وکلای هلندی برای بازداشت نتانیاهو
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت
  • تاجر اسرائیلی در اسکندریه مصر به ضرب چاقو کشته شد
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه