Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@13:29:42 GMT

روسیه نسبت به ایجاد جنگ سایبری به انگلیس هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۲۰۷

روسیه نسبت به ایجاد جنگ سایبری به انگلیس هشدار داد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس گفته بود که لندن علیه کشورهای متخاصم از جمله روسیه که تلاش می‌کنند تا به انگلیس لطمه وارد کنند، حملات سایبری انجام می‌دهد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: ما به رقبای خود تاکید داریم که دیوانگی نکنند و دست به تحریک برای یک رقابت جدید سایبری نزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیپلمات روسی همچنین افزود: چندین سال است که ایده ضرورت افزایش ابزارهای تهاجمی در فضای اطلاعات و مجازی در میان کشورهای عضو ناتو به بهانه مقابله با تهدیدهایی که ادعا می‌شود از کشور ما ناشی می‌شود، مطرح شده است.

وی همچنین به این مساله نیز اشاره کرد که روسیه بارها مخالفت خود را با نظامی کردن فضای اطلاع رسانی اعلام کرده و مدافع استفاده از فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات در زمینه‌های صلح آمیز است.

زاخارووا همچنین افزود: این اولویت ماست. ما بارها به ویژه به شرکای انگلیس خود گفته‌ایم و پیشنهاد داده‌ایم که رایزنی‌های کارشناسانه دو جانبه برگزار کنند. اما لندن چنین بیانیه‌های بدون توازن، تهاجمی و خصمانه را به همراه انتقادهای بی‌پایه و اساس درباره روسیه ترجیح می‌دهد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ادامه داد: مسکو پیشنهاد می‌کند لندن به جای استفاده از لفاظی‌های تهاجمی، در مورد همه مسائل بین‌المللی و امنیت اطلاعات همکاری کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان