Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@08:11:42 GMT

رویارویی شهریار و پرسپولیس زودتر از انتظار (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۳۱۱

شهریار مغانلو در سکوت ورزشگاه آزادی برای اولین مرتبه با پیراهن سپاهان مقابل تیم سابقش بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال شهریار مغانلو آنطور که ادعا می‌شود، هیچ ربطی به مسائل مالی نداشته و سپاهانی‌ها آن را معامله‌ای با باشگاه سانتارکلارای پرتغال عنوان می‌کنند که در ازای جذب محمد محبی جوان مستعد‌شان، شهریار مغانلو را به صورت رایگان به خدمت گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال هر چقدر هم که دوران حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس کم بوده باشد و خودش در این انتقال نقش ویژه‌ای ایفا نکرده باشد، باز هم جابجایی میان این دو باشگاه تهرانی و اصفهانی با توجه به حواشی‌ای که طی سال‌های اخیر میانشان در جریان بوده است، با حرف و حدیث زیادی همراه است و بازیکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


شهریار مغانلو پس از چند هفته تمرین با سپاهان زودتر از چیزی که شاید خودش هم متصور بود، مقابل تیم سابق بازی کرد و البته در فصل پیش رو دو مصافِ تعیین کننده پیش روی شهریار و پرسپولیس خواهد بود؛ جایی که او دیگر اینقدر با سکوت فرصت بازی پیدا نخواهد کرد و بیشتر از امروز حضورش در مقابل سرخپوشان مورد توجه قرار خواهد گرفت.


پرسپولیس و سپاهان طبق قرعه کشی سازمان لیگ باید در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم بروند و به نظر می‌‎رسد با توجه به فشردگی‌ای که فوتبال ایران در سال منتهی به جام جهانی تجربه می‌کند، برای دیدن این مسابقه حساس باید حداقل تا روزهای پایانی دی ماه و بهمن ماه صبر کنیم.

 

 

 

پرسپولیس در این مسابقه تدارکاتی که برگزاری آن به دلیل تعطیل بودن لیگ پیش از مصاف برابر الهلال بسیار پراهمیت بود، موفق شد با نتیجه 3 بر 1 برنده بازی لقب بگیرد.

 

 

فولادمبارکه سپاهان شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان شهریار مغانلو شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!