Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضایی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : سه تیم از این ماشین آلات در مناطق روستایی و ۲ تیم دیگر در جاده های اصلی مشغول فعالیت هستند .

وی افزود : تمام راه های روستایی و اصلی در مناطق زلزله زده در همان روز وقوع حادثه بازگشایی شده اما ماشین آلات در راستای بهسازی ، ایمن سازی و ترمیم نقاط آسیب دیده فعالیت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا ادامه داد: زلزله خسارت زیادی به راه ها ، ابنیه فنی ، پل ها و دیگر زیرساخت های راه در این شهرستان وارد کرده که تیم های کارشناسی همچنان در حال برآورد و ارزیابی هستند .

حدود ۸۵۰ کیلومتر جاده در شهرستان اندیکا وجود دارد که از این آمار ۱۶۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالته ،۱۸۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته و۵۰۰ کیلومتر راه روستایی و عشایری فاقد آسفالت هستند.

از این ۵۰۰ کیلومتر نیز ۳۲۰ کیلومتر در حوزه راهداری و حدود ۱۸۰ کیلومتر در حوزه امور عشایری شهرستان اندیکا قرار دارند.

شهرستان اندیکابا سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان واقع است.

به گزارش ایرنا ۱۲ مهر جاری زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری از جمله شهرستان اندیکا را لرزاند که علاوه بر مصدومیت چند نفر ، خسارت هایی به منازل ، راه‌های روستایی و عشایر منطقه وارد کرد.

زمین لرزه‌ای دیگری نیز به بزرگی چهار ریشتر شامگاه پنجشنبه ۱۵ مهر قلعه خواجه مرکز اندیکا را لرزاند.

برچسب‌ها اندیکا خسارت مالی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیکا خسارت مالی زلزله اندیکا خسارت مالی زلزله شهرستان اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی در خصوص وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، گفت: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت، روستا‌هایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستا‌های بالای بیست خانوار مربوط به روستا‌های زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم ادامه داد: پروژه مسیر‌های نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد.

نجفی گفت: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستا‌های بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند