Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه شب ایرنا از فدراسیون ورزش کارگری،  در دومین روز از مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها ورزشکاران تیم دو ومیدانی کشورمان موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ شد.

در بخش مردان، احمد فرود  در ماده ۵۰۰۰ متر مدال طلا، هادی خوبیاری در ماده دو ۴۰۰ در ۱۰۰ متر مدال برنز، فاطمه نصرآبادی در ماده ۵۰۰۰ متر مدال طلا، زهره دادخواه در  پرتاب نیزه طلا، طاهره سادات عبدالله‌زاده و سارا قهمصری در ماده ۴۰۰ متر آزاد ۲ مدال نقره و مریم‌السادات شیخان در همین ماده برنز گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش شناگران با ۱۰ مدال 

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر شنای آزاد در سه کلاس A,B,C,D,E  ایران به مقام سوم دست یافت.

در ماده ۵۰ متر پروانه کلاس A علی حمزه‌ای حسین آبادی از تیم فولاد مبارکه سپاهان نقره و در۵۰  متر پروانه کلاس C علی‌اکبر عاملی و امیر طاقونکی به ترتیب طلا و نقره گرفتند.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس A علی حمزه‌ای حسین‌آبادی مدال نقره، در همین ماده و در کلاس B داود شفیعی برنز و در کلاس C نیز حمید احمدی‌زادگان مدال نقره، در ۱۰۰ متر کرال پشت و در کلاس A سید موسوی‌زاده از تیم فولاد سپاهان مدال طلا و در کلاس B همین ماده داود شریفی نقره گرفتند.

در رشته دارت تیم دارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مسابقات دو نفره به مقام پنجم مشترک دست یافت و از رسیدن به کسب مدال باز ماند.

در مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی تیم ثنا امین با نتیجه ۲ بر صفر پلیس یونان را شکست داد. در مرحله حذفی مسابقات والیبال ساحلی تیم ثنا امین ایران برای رسیدن به هشت تیم نخست، تیم ارکیتو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. در ادامه و در مرحله گروهی نیز تیم شهرداری مشهد با نتیجه ۲ بر صفر تیم یونان را مغلوب کرد. تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد در مرحله حذفی ۲ بر صفر آلمان را شکست داد و به  یک هشتم نهایی صعود کرد.

حذف تیم‌های فوتبال

در رشته فوتبال تیم دکتر عبیدی با ۲ شکست پیاپی مقابل یونان و ایتالیا از گردونه ها حذف شد. تیم فوتبال هلدینگ فولاد مبارکه سپاهان نیز در دیدار با تیم ایتالیا و در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد و از ادامه رقابتها  بازماند.

حذف تیم تنیس روی میز زنان و صعود تیم مردان

در رشته تنیس روی میز تیم زنان با قبول شکست برابر یونان به مقام چهارم رسید. تیم تنیس روی میز  شرکت معادن‌منگنز ایران با ترکیب مجید احتشام‌زاده و محمد رضا نعمتی امروز  بدلیل عدم حضور تیم فرانسه یک برد دیگر به نامش ثبت شد.

تیم‌های زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال تنیس روی میز  معادن منگنز ایران که در رقابت‌های جهانی شرکت‌ها حضور دارند تاکنون با اقتدار و پیروزی بر تمامی  حریفان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتنده اند.در ادامه رقابت‌ها تیم بالای ۴۰ سال برابر کاسماته یونان در دیدارهای انفرادی و دو نفره به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد . دیدارهای یک چهارم نهایی فردا شنبه پیگیری می شود.

با احتساب مدال‌های کسب شده در روز نخست این رقابتها، کاروان جهادگران تولید تا کنون موفق به کسب ۴۰ مدال طلا، نقره و برنز شده است.

برچسب‌ها فولاد مبارکه سپاهان ورزش کارگری فدراسیون آماتوری ورزش کارگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه سپاهان ورزش کارگری فدراسیون آماتوری ورزش کارگری فولاد مبارکه سپاهان ورزش کارگری فدراسیون آماتوری ورزش کارگری یک چهارم نهایی تنیس روی میز مدال طلا ۲ بر صفر ۱۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد