Web Analytics Made Easy - Statcounter



قاضی دادگاه دانیل آلبرتس در منطقه نوادا می گوید شکایت تجاوز از کریستیانو رونالدو در وگاس باید رد شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، قاضی دادگاه فدرال در نوادا در کنار وکلای کریستیانو رونالدو علیه زنی است که پس از اتهام تجاوز ستاره پرتغالی به وی در لاس وگاس، بیش از 375،000 دلار پول به عنوان غرامت دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توصیه‌ای جدی به قاضی رسیدگی کننده به پرونده، به دلیل استناد پرونده به اسناد سرقت شده قاضی دادگاه دانیل آلبرتس روز چهارشنبه وکیل کاترین مایورگا، لسلی مارک استوول را مقصر دانست.

آلبرتس در توصیه خود به قاضی ناحیه ایالات متحده جنیفر دورسی می‌نویسد: "رد پرونده مایورگا به دلیل رفتار نامناسب وکیل وی نتیجه سختی است. اما متأسفانه این تنها مجازات مناسب برای اطمینان از یکپارچگی روند قضایی است."

تاریخی برای دورسی برای پذیرفتن توصیه آلبرتس بلافاصله تعیین نشد. آلبرتس تصمیم گرفت: "استوول به ضرر موکلش - و حرفه اش - بدرفتاری کرده است. استوول و وکلای دیگر دفتر او پنجشنبه به پیام‌های تلفنی و ایمیلی در مورد دستور آلبرتس پاسخ ندادند.

از بررسی دقیق دادگاه خوشحالم

پیتر کریستینسن، وکیل رونالدو در لاس وگاس، بیانیه ای صادر کرد و گفت که تیم حقوقی رونالدو "از بررسی مفصل دادگاه ... و تمایل آن به استفاده عادلانه از قانون در حقایق و توصیه به خاتمه پرونده مدنی علیه آقای رونالدو، خوشحال است."

آسوشیتدپرس عموماً از افرادی که می‌گویند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند نام نمی‌برد، اما مایورگا از طریق استوول و لاریسا درهوبیچزر رضایت داد تا نام خود را در اختیار عموم قرار دهد.

آلبرتس خاطرنشان کرد که دادگاه هیچ تصمیمی مبنی بر ارتکاب جنایت رونالدو در نظر نگرفت و هیچ مدرکی نیافت که وکلای او و نمایندگان وی "وقتی مایورگا اتهامات جنایی خود را کنار گذاشت و توافقنامه محرمانه 375000 دلاری را نهایی کرد، مایورگا را مرعوب کردند یا مانع اجرای قانون شدند".

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم

گفت و گوی جالب و دوستانه کریستیانو رونالدو با خبرنگاران را مشاهده می کنید.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟