Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی در خصوص موضوعات مختلفی با فرانس فوتبال گفتگو کرده است.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن مصاحبه ای مفصل با فرانس فوتبال داشته که بخش هایی از آن را مرور می کنیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرانس فوتبال، مسی در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده که یکی از آنها بحث توپ طلا و نامزدی مجدد او برای این جایزه است:

در تیم من، دو بازیکن هستند که مشخصاً به آنها رأی می دهم؛ نیمار و ام باپه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن بازیکنان دیگری هستند که از لحاظ فردی سال فوق العاده ای داشته اند، مثل لواندوفسکی و بنزما که عالی هستند. بنزما برای توپ طلا؟ او از لحاظ فردی سال فوق العاده ای داشته اما گفتنش سخت است چون برای بردن توپ طلا عناوین تیمی هم اهمیت بسیاری دارند. عناوین تیمی وزنه سنگینی هستند.

در حال حاضر تورنمنت هایی مثل لیگ قهرمانان اروپا یا کوپا و یورو، امتیاز شما برای بردن توپ طلا را خیلی افزایش می دهند. قبلا، بهترین بازیکن دنیا با عملکردش درون زمین سنجیده می شد، اما حالا عناوین مهم تر هستند.

من از پاری سن ژرمن سپاسگزارم چون آنها از ابتدا رفتار خوبی با من داشتند. آنها نشان دادند که واقعاً من را می خواهند و مراقبم هستند. از این بابت ممنون آنها هستم، چون امروز از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. من پیشنهاد های متعددی دریافت کردم اما خیلی سریع کار با پاری سن ژرمن را تمام کردیم. شیفته پروژه باشگاه، جاه طلبی ها و بازیکنان حاضر در این تیم شدم و همه این عوامل تصمیم گیری را راحت تر کردند.

بارسا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که من دیگر نمی توانم در این باشگاه ادامه دهم، و از آن لحظه به بعد از خودم پرسیدم که چگونه به فعالیت های فوتبالی خود بازخواهم گشت، بنابراین مجبور شدم برای تکمیل دوران حرفه ای خود به دنبال باشگاه دیگری باشم.

لیگ فرانسه

لیگ فرانسه خیلی فیزیکی تر از لالیگاست. اینجا تیم ها به نظر من قدرتمند تر هستند و مسابقات بسیار رقابتی هستند و فضای زیادی وجود ندارد. اکثر بازیکنان از لحاظ فیزیکی بسیار قوی هستند. اینجا در پاری سن ژرمن، رویای همه قهرمانی در لیگ قهرمانان است. باشگاه چند سالی است که با این هدف کار می کند و اخیراً به آن نزدیک شده است... تورنمنت بسیار خوبی است و قهرمانی در آن بسیار سخت است، اما فکر می کنم این گروه از بازیکنان سلاح لازم برای کسب این عنوان را دارند.

تیم های بسیار قدرتمند دیگری هم هستند: چلسی، هر دو تیم شهر منچستر، رئال مادرید، اینتر، بایرن مونیخ،... ما بازیکنان فردی فوق العاده ای داریم که هنوز باید به شناخت خوبی از همدیگر برسیم تا یک تیم را تشکیل دهیم. چون برای فتح عناوین مهم باید به عنوان یک تیم عمل کنید.

کیلیان ام باپه

او زبان اسپانیولی را خیلی عالی صحبت می کند. در تابستان گذشته راجع به آینده اش از او سوال نکردم و نظری هم ندادم چون هنوز او را به خوبی نمی شناسم. اما حالا مانده و از این بابت بسیار خوشحالم.

تفاوت مثلث MSN و MNM

قبل از هرچیزی سن! وقتی اولین بار کنار نیمار بازی کردم، همگی جوان بودیم اما امروز کیلیان جوان ترین است. همچنین لوئیس و کیلیان بازیکنان کاملاً متفاوتی هستند. سوارز یک مهاجم نوک ذاتی است، که متخصص بازی در محوطه جریمه است و به گلزنی عادت دارد. در حالیکه کیلیان دوست دارد پا به توپ بیشتری داشته باشد. او بازیکنی بسیار قدرتمند و فوق العاده سریع است، که اگر به او فضا بدهید، می تواند کار شما را تمام کند و گل های زیادی هم به ثمر می رساند. آنها دو بازیکن منحصر به فرد هستند، که ویژگی های متفاوتی دارند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! یک رپر، نیکولا زالفسکی را لو داد؛ ما امشب کوکایین مصرف می کنیم، فهمیدی مورینیو؟! گلباران حسن یزدانی زیر باران؛ جویبار برای قهرمانش سنگ تمام گذاشت خوان لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسلونا مجانی بازی کند! افشاگری وحید صالحی در طرفداری: به داور گفتند به نفع یک تیم قضاوت کن؛ نپذیرفت، حذفش کردند! ثروتمندترین مالکان باشگاه های فوتبال؛ عربستانی ها با فاصله فضایی در صدر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن فوق العاده توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب شما صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس پلیس فتا استان ایلام گفت: پیامک‌هایی با عناوین «حکم جلب شما صادر شد»، «شکایت از شما»، «کالا برگ الکترونیک» و «ابلاغیه قضایی»، در بین شهروندان استان ایلام به صورت انبوه در حال انتشار است.
سرهنگ علیرضا یعقوبی توصیه کرد: در صورت دریافت پیامک حاوی لینک با عناوین مذکور، بدون هیچ اقدامی حذف شود.
وی افزود: این پیامک‌ها با سرشماره شخصی ارسالی می‌شوند که نشان دهنده جعلی بودن آن‌ها است و به قصد کلاهبرداری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • حکم جلب شما صادر شد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)