Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان می گوید که ویتال هینن عملکرد خوبی در تیم ملی والیبال این کشور به جای گذاشته است.

به گزارش ایسنا، یاسک کاسپرزیک رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان که از سال ۲۰۱۶ هدایت فدراسیون والیبال این کشور را برعهده گرفت، پنجم مهرماه ۱۴۰۰ مدت زمان ریاستش به پایان رسید. رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان در گفت‌وگویی به عملکرد ویتال هینن سرمربی تیم ملی مردان این کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در باره عملکرد هینن گفت: ویتال هینن مربی خوبی است. گاهی اوقات ما به شدت بحث می‌کردیم اما در مجموع همه چیز خوب پایان یافت و امیدوارم که ما دوستان خوب و رفقای خوبی باقی بمانیم.  

رئیس فدراسیون سابق والیبال لهستان ادامه داد: با هینن پایان بسیاری خوبی داشتیم. من از ویتال تشکر می‌کنم.  

به گزارش سایت لهستانی همکاری بین رئیس فدراسیون والیبال لهستان و ویتال هینن آسان نبود. هینن بلژیکی با تیم ملی لهستان ۶ مدال از جمله طلای جام جهانی ۲۰۱۸ کسب کرد اما موفق نشد در سکوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بایستد.

کاسپرزیک درباره این موضوع تاکید کرد: سخت بود اما تعداد مدال های کسب شده توسط ویتال ثابت می کند که او مربی بدی نبوده بلکه خوب بوده است.  

به گزارش ایسنا، باتوجه به اینکه هینن موفق نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه‌های لهستانی از جدایی او خبر داده بودند. اخیراً اطلاعاتی منتشر شد که قرار است ‌آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان شود.

آناستازی در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مربی تیم ملی والیبال لهستان بود. در آن زمان او طلای لیگ جهانی، نقره جام جهانی و برنز قهرمانی اروپا را با لهستان به دست آورد. باتوجه به صحبت هایی که در رسانه های والیبالی مطرح است کنار گذاشته شدن هینن تقریبا قطعی به نظر می رسد.

سباستین سویدرسکی که چند روز پیش رئیس فدراسیون والیبال لهستان شد کار سختی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال لهستان دارد. رئیس فدراسیون جدید والیبال لهستان در نظر دارد که  نیکولا گربیچ را برای هدایت تیم ملی والیبال لهستان انتخاب کند. حال باید دید که رئیس فدراسیون جدید والیبال لهستان چه برنامه ای را برای آینده والیبال این کشور در نظر دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال لهستان واليبال تیم ملی والیبال رئیس فدراسیون ویتال هینن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد