Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از منویات مقام معظم رهبری در مورد استمرار و اوج‌گیری طرح مواسات و همدلی در سراسر کشور طرح مهرواره اوج در سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: پویش مهرواره اوج با محوریت مساجد و امامان محله برای حل مشکلات مردم با تکیه بر نیروهای مردمی در استان کرمانشاه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در اجرای طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان محله مساجد استان کرمانشاه مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با کمک مردم و جذب کمک خیرین نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنند.

کارگر با اشاره به تعداد روحانیون شرکت کرده در پویش مهرواره اوج در استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای آغاز پویش مهرواره اوج در استان کرمانشاه، ۴۰۰ روحانی و امام محله در این پویش ثبت نام کرده و در حال اجرای طرح‌های خود برای توانمندسازی و حل مشکلات محلات با کمک مردم هستند.

وی ادامه داد: پویش مهرواره اوج از ۱۳ شهریور در استان کرمانشاه آغاز شده و تا ۱۳ آبان ماه نیز ادامه دارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهداف پویش مهرواره اوج، بیان کرد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از اهداف و آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.

کد خبر 5322627

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه مهرواره اوج مواسات رزمایش همدلی کمک مومنانه بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری زلزله عزاداری 28 صفر واکسن کرونا عکس استانها مشهد خطبه های نماز جمعه امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص استان کرمانشاه حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند