Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، جهانگیر کی شمس مدیر عامل باشگاه نفت آبادان گفت: با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کشور، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نشدن بدهی یک میلیارد و 630 میلیون تومانی باشگاه به بازیکنانش در فصل‌های گذشته به پرداخت مطالبات بازیکنان تا ۱۰ روز آینده محکوم شد که در صورت پرداخت نشدن مبلغ مطالبات از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی شمس با یادآور شدن اینکه این اتفاق در فصل گذشته نیز برای نفت آبادان اتفاق افتاد و طلایی پوشان دیدار اول لیگ بیستم را بدون بازیکنان جدید خود تجربه کردند، افزود:  تفاوت این فصل با فصل بیستم این است که همان تعداد محدود بازیکن در بازی اول مقابل پیکان هم در این فصل با قرارداد جدید با نفت ادامه همکاری داده اند، یعنی اگر باشگاه نتواند مطالبات فصل‌های گذشته را پرداخت کند به طور رسمی نمی‌تواند از بازیکنان خود استفاده کند.

او ادامه داد: تا امروز هیچ نهاد و سازمان مبلغی به این موسسه پرداخت نکرده و هر روز وضعیت این تیم نسبت به روز گذشته سخت‌تر و مبهم‌تر می‌شود.

لیگ بیست و یکم بیست و هفتم مهر ماه به طور رسمی آغاز می‌شود و نفت آبادان در دیدار اول به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. پیش از این مسئولان باشگاه و نمایندگان مجلس وعده پرداخت بودجه داده بودند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال